اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنگرود در مجلس:

حضور مردم در انتخابات نقش مؤثری در اداره کشور دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش مؤثری در اداره کشور دارد.

حضور مردم در انتخابات نقش مؤثری در اداره کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود مهرداد لاهوتی ظهر امروز در مسجد حاج‌علی بازار این شهر با اشاره به اینکه تمام مردم باید به طور گسترده در انتخابات حضور داشته باشند اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه اخیر به حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس تاکید کردند.

وی با بیان اینکه مردم طبق عهدی که با نظام و انقلاب بسته‌اند در انتخابات حضور پیدا می‌کنند اضافه کرد: مردم ایران با حضور خود در 22 بهمن برگ زرین دیگری را در تاریخ به ثبت رساندند و با حضور در انتخابات دشمنان انقلاب را ناامید می‌کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 12 اسفند یکی از روزهای بزرگ ملت ایران است تصریح کرد: در این روز ملت ترکیبی از قوای مملکت را مشخص می‌کنند. انتخاب نماینده با نگاه محلی خوب است اما باید بدانیم که یک نماینده را چگونه انتخاب و چه اختیاراتی در جایی که قوانین را وضع می‌کنند به او می‌دهیم.

لاهوتی با بیان اینکه اگر فردی قدرت اظهار نظر در مسائل مملکت را نداشته باشد و رأی بیاورد ظلم بزرگی را به خود و ملت مرتکب شده است افزود: مجلس شورای اسلامی کار قانون‌گذاری و نظارت بر قانون را به‌ عهده دارد. گاهی از مواقع قوانین نادرست است و اگر قانونی را وضع می‌کنیم نظارت بر اجرای آن وجود ندارد و قانون مبارزه با واردات کالای قاچاق یکی از مواردی است که به طور جدی در دست بررسی و اجرا در مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر اینکه 120 هزار تن تولید مصرف چای داریم و حدود 30 هزار تن چای در داخل تولید می‌شود خاطر نشان کرد: 75 هزار تن چای قاچاق در طول سال وارد کشور می‌شود.

وی ابراز داشت: قانون بسیار محکم و شدیدی را درباره مبارزه با واردات قاچاق کالا وضع کرده‌ایم و اگر نظارت وجود نداشته باشد همان اوضاع قبلی به وجود می‌آید.

لاهوتی با تصریح بر اینکه تمام قراردادهایی که به امضا می‌رسد باید تفاهمنامه‌های آن به تصویب مجلس برسد گفت: کارهای زیربنایی زیادی را در لنگرود آغاز کرده‌ایم و پروژه کنارگذر این شهر با اعتبار 100 میلیارد تومان با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان 122 تختخوابی لنگرود با پیشرفت خوبی همراه و در بخش اطاقور یک بیمارستان در دست ساخت است تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در سال‌های گذشته دارای 3 رشته و زیر نظر واحد لاهیجان بود که تعداد رشته‌ها به 52 رشته افزایش پیدا کرده است.

وی، با اشاره به اینکه ساختمان جدید دانشگاه آزاد با ظرفیت 10 هزار دانشجو و ساختمان جدید دانشگاه پیام نور این شهر با ظرفیت پنج هزار دانشجو در حال ساخت است بیان داشت: 2 هزار و 40 واحد مسکن مهر در این شهر در حال ساخت بوده و تعداد 500 واحد دیگر به آن اضافه می‌شود.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول