اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

6 کاندیدا در نهاوند برای انتخابات نهم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند گفت: با انصراف چهار نفر از کاندیداهای انتخاباتی در نهاوند شش نفر برای کسب یک کرسی مجلس نهم رقابت خواهند کرد.

6 کاندیدا در نهاوند برای انتخابات نهم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان با موضوع نهضت روشنگری اظهار داشت: سلامت و امنیت انتخابات مرهون رعایت و التزام به قوانین است زیرا اگر همگی خود را ملزم به رعایت موازین قانون بدانند انجام کار برای هر شخصی یا گروهی آسان‌تر خواهد بود.

وی از فعالیت 161 نفر به عنوان بازرس و سربازرس در این دوره از انتخابات خبر داد و افزود: به ازای 141 شعبه و صندوق اخذ رأی در هر صندوق یک نفر بازرس به ازای هر 20 نفر بازرس یک نفر به عنوان سربازرس کار برگزاری انتخابات این دوره را برعهده دارند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه بعد از گذشت چهار روز از آغاز تبلیغات رسمی انتخابات هنوز مورد مشکوک و یا خلاف قانون توسط کاندیداها و یا حامیان آنها در نهاوند صورت نگرفته است، ابراز کرد: این نشانگر تعهد کاندیداها و حامیان آنها در رعایت امر قانون است زیرا کاندیدا خود باید قانون را بعد از کسب آرا وضع کند لذا احترام به قانون نخستین و مهمترین مسئله ایست که کاندیدای تعیین شده و دیگر کاندیداها باید رعایت کنند.

وی به برگزاری بیش از ده‌ها جلسه و نشست توجیهی برای افراد دخیل در انتخابات شامل نظارت، بازرسی، اجرایی و... در نهاوند خبر داد و افزود: این نشست‌ها با حضور کارشناسان مجرب اداره می‌شود و در هر نشست مسئله‌ای خاص مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و افراد مسئول با وظیفه خطیر خویش بهتر و بیشتر آشنا می‌شوند.

زارعی‌کوشا نهاوند را دارای چهار حوزه فرعی و یک حوزه اصلی برای انتخابات ذکر کرد و ابراز داشت: آن چه که بیش از هر چیز مورد توجه همگان باید قرار بگیرد علاوه بر حضور حماسی و پرشور، جلوگیری از تخریب یکدیگر است زیرا اگر فضای تخریب، تهمت و افترا در جامعه حکمفرما شود در انتخاب فرد اصلح دچار مشکل خواهیم شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول