اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد

فعالیت 70 هزار رابط فرهنگی در کمیته امداد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 15 هزار رابط فرهنگی آموزش و پرورش با این کمیته از مجموع 70 هزار رابط در استان فارس هستند.

فعالیت 70 هزار رابط فرهنگی در کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، اکبر میرشکار در همایش تجلیل از رابطین فرهنگی کمیته امداد شهرستان شیراز اظهار کرد: کمک‌های ارزشمند رابطین فرهنگی و همکاران ما در آموزش و پرورش به‌عنوان پشتوانه فرهنگی محکمی برای امور فرهنگی و آموزشی کمیته امداد محسوب شده و موجبات توانمندسازی مددجویان زیر پوشش را در تمام زمینه‌ها فراهم می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری 70 هزار رابط فرهنگی در سطح کشور و 15 هزار نفر از آنان در استان فارس افزود: حضور این عزیزان در سنگر علم و دانش و نظارت بر تعلیم و تربیت فرزندان زیر پوشش کمیته امداد را به عنوان یکی از ظرفیت‌‌های بزرگ برون سازمانی امداد می‌دانیم و در برنامه‌ریزی‌های کلان فرهنگی کمیته امداد از این ظرفیت‌ها کمال استفاده را می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: در راستای همین برنامه‌های فرهنگی تاکنون در سطح کشور بیش از 180 هزار فارغ‌التحصیل علوم دانشگاهی داشته‌ایم که بیش از 90 درصد آن‌ها در بخش‌های مختلف و مسئولیت‌های مهم در کشور مشغول به کار شده‌اند.

میر شکار در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مخلصانه رابطین فرهنگی و درخواست تداوم بیش از پیش همکاری آنان با این نهاد گفت: انتظار ما از رابطین فرهنگی این است که فرهنگ دین‌باوری و انفاق را در مدارس و بین دانش‌آموزان ترویج و گسترش داده تا از این طریق زمینه مشارکت و حضور خانواده‌ها در امور خیر و خداپسندانه نیز بیشتر فراهم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طی تفاهم‌نامه‌ای با وزارت آموزش و پرورش در صدد است که تسهیلات بیشتری را برای رابطین فرهنگی در سطح استان‌ها فراهم کند تا به این طریق گوشه‌ای از زحمات و عنایات آنان جبران شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول