اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد و در آستانه سال نو

کمیته امداد به یاری خانواده‌های زندانیان نیازمند می‌شتابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه عید نوروز کمیته امداد این استان خانواده‌های زندانیان نیازمند را یاری می‌کند.

کمیته امداد به یاری خانواده‌های زندانیان نیازمند می‌شتابد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی در نشستی مشترک با مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: با هماهنگی اداره‌کل زندان‌‌ها همه خانواده‌های زندانی تحت حمایت این نهاد و خانواده‌های غیر مددجو‌ که سرپرست آن‌ها در زندان بوده مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: همکاری و تعامل میان زندان‌ها و کمیته امداد بسیار ضروری است که در این زمینه لازم است حوزه مددکاری در زندان‌ها و حوزه حمایت در کمیته امداد این همکاری و تعامل را به شکل جدی برقرار و ادامه دهند.

وی بیان داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 130 خانوار زندانی هم‌اکنون تحت حمایت امداد هستند.

فرهادی ادامه داد: حمایت‌های کمیته امداد از خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها در زندان هستند به تناسب نیاز این خانواده‌ها صورت می‌گیرد تا در آستانه عید سعید نوروز خانواده‌های زندانی نیز در کنار دیگر اقشار جامعه سال جدید را با خوشی و خوشحالی شروع کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد از هیچ کوششی برای کمک به خانواده‌های نیازمند دریغ نمی‌کند، گفت: در آستانه عید نوروز کمیته امداد این استان خانواده‌های زندانیان نیازمند را یاری می‌کند. 

وی انجام کارهای فرهنگی را برای کم‌رنگ ‌کردن تخلفات و جرائم در این خانواده‌ها از برنامه‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد دانست و تاکید کرد: این نهاد همواره در کنار محرومان و نیازمندان قرار دارد.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: تفاهم‌نامه منعقد شده کمیته امداد و سازمان زندان‌های کشور و نیز شرایط خاص زندانیان می‌طلبد تا هماهنگی‌های میان این دو نهاد بیشتر از گذشته شود و قدم‌های مؤثرتری برای زندانیان و خانواده‌های آنان صورت گیرد.

حمیدرضا حیدری افزود: کمیته امداد در این استان همواره تعامل و همکاری خوبی را با این اداره‌کل داشته و تاکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای مؤثری را در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده‌های آنان انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال زندانیان بعد از آزادی از زندان از مسائل مهمی بوده که با توجه به اینکه کمیته امداد عضو ستاد دیه است لازم است برای جلوگیری از بازگشت مجدد این افراد به زندان در زمینه اشتغال پایدار زندانیان تلاش کند. 

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول