اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره):

درآمد صندوق‌های صدقات کمیته امداد به یک‌هزار میلیارد تومان می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: درآمد صندوق‌های صدقات کمیته امداد در سال آینده به یک‌هزار میلیارد تومان می‌رسد.

درآمد صندوق‌های صدقات کمیته امداد به یک‌هزار میلیارد تومان می‌رسد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سعید ستاری ظهر امروز در ستاد توانمندسازی نیازمندان مناطق محروم کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در سال گذشته کمیته امداد از محل درآمد صندوق‌های صدقات 450 میلیارد تومان در سراسر کشور درآمد داشته است.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد کشور با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های این نهاد به‌گونه‌ای است که درآمد صندوق‌های صدقات در سال آینده به هزار میلیارد تومان برسد، افزود: درآمد این نهاد از محل مشارکت‌های مردمی در سرفصل‌های مختلف حمایتی هزینه خواهد شد.

وی بیان داشت: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از درآمد کمیته امداد کشور از محل صندوق صدقات یک درصد است که امید است این مشارکت افزایش پیدا کند.

مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی نیز در این نشست از بهره‌برداری 31 واحد مسکونی در منطقه محروم زیلایی خبر داد و گفت: 21 واحد مسکونی در همین ماه و 9 واحد دیگر در فروردین سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رستمی افزود: بنیاد خیریه وفاق سبز علوی در روستای محروم پوله زیلایی خدمات جهیزیه، مسکن، اشتغال و معیشت را به نیازمندان به‌منظور توانمندسازی آنان ارائه می‌دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: کمیته امداد از یادگاران با ارزش این نظام و امام راحل است که اگر این نهاد نبود درصد زیادی از خدمات کنونی دولت و نظام به مردم انجام نمی‌شد.

اکبر نیکزاد بیان داشت: مؤسسه بنیاد وفاق سبز علوی مجموعه‌ای از جوانان متعهد و مؤمن است که برای جلب مشارکت‌های مردمی اقدامات شایسته‌ای انجام می‌دهد.

وی افزود: این مؤسسه با جلب مشارکت مردم تهران درآمد حاصله را در مناطق محروم از جمله کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌کند.

نیکزاد ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد توانمندی‌های زیادی دارد که اگر دست به دست هم دهیم می‌توان در مسیر استقلال مالی و توانمند کردن نیازمندان گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول