اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام (ره) دنا خبر داد

برگزاری دوره ارتقای سطح سلامت مددجویان کمیته امداد دنا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دنا گفت: به منظور ارتقاء سطح سلامت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان، یک دوره آموزشی برگزار شد.

برگزاری دوره ارتقای سطح سلامت مددجویان کمیته امداد دنا

مجتبی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: سلامتی یکی از لازمه‌های زندگی موفق است و باید همه ما در این زمینه گام برداریم.

 

وی در این خصوص تصریح کرد: همان‌گونه که می‌دانیم سیاست کمیته امداد در دهه چهارم تشکیل این نهاد، توانمندسازی مددجویان می‌باشد و این توانمندسازی در تمامی زمینه‌ها بلکه زمینه سلامت نیز باید محقق شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دنا گفت: دوره‌ای به منظور ارتقای سطح سلامت مددجویان کمیته امداد این شهرستان با حضور بیش از 80 نفر با موضوع دهان و دندان توسط اساتید مجرب برگزار شد.

 

وی در این خصوص تصریح کرد: در این دوره چگونگی استفاده از دارو  و همچنین چگونگی استفاده از وسایل بهداشتی آموزش داده شد.

 

امینی گفت: اشخاص در صورتی که از لحاظ جسمی سالم باشند بهتر می‌توانند در راستای اشتغال و درآمد‌زایی تأثیر داشته باشند  چرا که مقوله سلامت در همه امور پیش‌قراول است.

 

وی در مورد برگزاری چنین دوره‌هایی در شهرستان دنا اظهار کرد: به منظور اهمیت سلامتی در جامعه، تمام دوره‌های سلامت در این نهاد برای مددجویان برگزار خواهد شد.

 

این مسئول امدادی و حمایتی شهرستان دنا افزود: بیشتر بیماری‌های موجود در دنیا گریبان‌گیر افرادی است که از لحاظ مادی و امکانات فیزیکی زندگی در سطح پایینی هستند و به خاطر کمبود امکانات بیشتر در معرض بیماری‌ها قرار می‌گیرند.

 

وی عنوان کرد: امیدواریم شاهد روزی باشیم که افراد ناتوان در جامعه به تمام توانایی‌های زندگی سالم دست پیدا کنند که این نیازمند تلاش و همت مردم و مسئولین است.

 

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول