اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان:

2 هزار مددجوی کمیته امداد زیر پوشش خدمات بیمه قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: تاکنون تعداد 10 هزار مورد درخواست بیمه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به بیمه معرفی شدند که تاکنون بیمه 2 هزار مورد محقق شده است.

2 هزار مددجوی کمیته امداد زیر پوشش خدمات بیمه قرار گرفتند

رضا بهرامیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه زنان تحت پوشش و نیز زنان زیر سن 50 سال سرپرست خانوار زیر نظر بیمه تأمین اجتماعی کمیته امداد هستند، اظهار داشت: چنانچه برای سرپرست خانوار مشکلی از جمله از کارافتادگی و نیز فوت رخ دهد تمام افراد تحت تکفل می‌توانند از این مزایای بیمه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه 4 هزار بیمه اشتغال تحت پوشش در این سازمان موجود است، افزود: 8 هزار و 500 متقاضی سهمیه بیمه داشتیم که 10 هزار مورد را به تأمین اجتماعی معرفی و 2 هزار مورد آن محقق شده است که به مرور بیمه بقیه تحقق می‌یابد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: اگر کسی وام مددجویی و اشتغال از کمیته امداد را دریافت کند، نیز مشمول بیمه می‌شود که در این راستا 32 هزار سهمیه در کمیته امداد اصفهان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دختران مجرد سن بالا نیز زیر نظر پوشش بیمه زنان سرپرست خانوار قرار می‌گیرند، ادامه داد: 60 هزار تومان ماهانه هزینه بیمه هر شخص می‌شود که 27 هزار تومان آن را کمیته امداد و بقیه را دولت به صورت یارانه‌ای پرداخت می‌کند.

بهرامیان در مورد بیمه بازنشستگی مددجویان گفت: این افراد تحت پوشش چنان‌چه 10 سال بیمه پرداخت کرده و یا به سن 60 سال رسیده و سابقه پرداخت داشته باشند، می‌توانند از خدمات بیمه تأمین اجتماعی مستمری دریافت کنند.

وی هم‌چنین ادامه داد: سیاست کمیته امداد تغییر پیدا کرده و سرمایه‌گذاری را برای آینده انجام می‌دهد چنان‌که افراد را با ایجاد زمینه‌های اشتغال برای توانمندسازی تشویق می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول