اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اسلامشهر خبر داد

افزایش درآمدهای کمیته امداد اسلامشهر در سال 90

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی اسلامشهر گفت:‌ میزان درآمدهای کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلامشهر، 156 درصد افزایش یافته است.

افزایش درآمدهای کمیته امداد اسلامشهر در سال 90

حسن رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: میزان درآمدهای زکات کمیته امداد شهرستان اسلامشهر در طی سال 90 با افزایش 156 درصدی، رشد چشمگیری یافته است.

وی افزود: افراد مومن و خیر این  شهرستان در طی سال 90 بالغ بر یک میلیارد و 50 میلیون ریال زکات پرداخت کردند که این میزان زکات، در مقایسه با سال گذشته رشد بسیار زیادی را داشته است .

این مسئول تاکید کرد: در سال 1389 میزان زکات جمع‌آوری شده در سطح شهرستان اسلامشهر قریب به 410 میلیون ریال بود، که با اطلاع رسانی دقیق از نتایج پرداخت زکات توسط نیکوکاران و خیران، باعث دلگرمی و همکاری بیشتر  خیران شده و ما امسال این میزان رشد را شاهد هستیم.

این مسئول افزود: پرداخت زکات، بیشتر از سوی کشاورزان صورت می‌گیرد و درآمدهای ناشی از جمع‌آوری زکات علاوه بر کمک به مستمندان و نیازمندان، صرف اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق محروم و اغلب در روستاهایی که از آن جا زکات جمع‌آوری شده می‌گردد .

وی تصریح کرد: زکات مال در حال حاضر بیشتر به محصولات کشاورزی از قبیل، گندم، جو، خرما و ... تعلق می‌گیرد، که با پرداخت به موقع آن، علاوه بر انجام اوامر و دستورات الهی، موجب خیر و برکت در کسب و کار افراد شده و بیشتر مورد توجه حضرت حق قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول