اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 64

مرتضوی: حضور مردم در این انتخابات گسترده‌تر از گذشته خواهد بود

خبرگزاری فارس: یک استاد دانشگاه گفت: حضور مردم در این انتخابات مجلس شورای اسلامی گسترده‌تر از گذشته خواهد بود.

مرتضوی: حضور مردم در این انتخابات گسترده‌تر از گذشته خواهد بود

نجم‌الدین مرتضوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شرکت در انتخابات به عنوان وظیفه شرعی مردم محسوب می‌شود که ضروری است همه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شور و نشاط انتخاباتی در استان به نحو مطلوبی دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم ابهر و خرم‌دره نیز برای حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می‌شوند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه مردم همواره خود را متعلق به نظام می‌دانند، بیان داشت: شور و نشاط انتخاباتی در بین کاندیداها و مردم به خوبی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم برای برگزاری انتخاباتی پرشور تر از گذشته در صحنه حاضر هستند، یادآور شد: شور و نشاط مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای بی‌نظیر است.

مرتضوی با اشاره به اینکه مشکلی در راستای برگزاری انتخابات پرشور وجود ندارد، یادآور شد: مردم نظام را از آن خود دانسته و برنامه‌ریزی مناسبی برای آن دارند.

وی با بیان اینکه مردم با حضورگسترده در انتخابات دهان‌ کجی به اهداف و برنامه‌های دشمنان می‌کنند، افزود: مردم برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان همواره در صحنه حضور دارند.

این استاد دانشگاه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در طی 33 سال گذشته گفت: مردم با فشار و توطئه‌های دشمنان، برای حضور در انتخابات بیشتر آماده می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این انتخابات گسترده‌تر از گذشته خواهد بود، تصریح کرد: در منطقه ابهر و خرم‌دره نیز مردم حضوری پر شور در انتخابات خواهند داشت.

مرتضوی افزود: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی فریب دشمنان قسم خورده انقلاب را نخواهند خورد و بار دیگر با حضور در صحنه انتخابات دشمنان را ناامید خواهند کرد‌.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول