اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 62

اسماعیلی: مردم بهتر از گذشته در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه مردم بهتر از دوره‌های گذشته در انتخابات شرکت می‌کنند، تصریح کرد: مردم 33 سال ترفند‌های دشمن را خنثی کردند.

اسماعیلی: مردم بهتر از گذشته در انتخابات شرکت می‌کنند

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: وضعیت انتخابات در حال حاضر با تلاش مسئولان با سیر مراحل عادی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه کاندیداهای تایید شده در سطح استان و شهرستان زنجان فعال هستند، افزود: مردم نیز با شور و نشاط مختلف پیگیر انتخابات بوده و در حال بررسی کاندیداهای خود هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه مردم در 12 اسفند ماه سال جاری به صورت گسترده در انتخابات شرکت می‌کنند، افزود: یکبار دیگر مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به دشمنان ثابت می‌کنند که از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم بهتر از دوره‌های گذشته در انتخابات شرکت می‌کنند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی متعلق به مردم است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه راه آن هزینه‌های زیادی را متحمل شده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم هزینه‌های انقلاب را با تقدیم شهدا، شخصا پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا و ایادی استکبار دشمنان مردم و نظام محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: مردم توطئه‌های دشمنان نظام را شناخته و با حضور گسترده خود با این توطئه‌ها مقابله می‌کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: مردم ایران اسلامی همواره در صحنه‌های دفاع از نظام حضور داشته و پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم بصیر و انقلابی شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و ملی خود می‌دانند، یادآور شد: مردم برای حضور در انتخابات از آمادگی کافی برخوردار هستند.

اسماعیلی تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات همواره کارساز بوده و ترفندها و توطئه‌های دشمنان را طی 33 سال گذشته خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات هرچه قدر گسترده باشد، دشمنان مایوس نا امید می‌شوند، خاطرنشان کرد: حضور مردم همواره موجب پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثابت می‌کنند که پایبند نظام بوده و ارزش حضور خود را می‌دانند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات بیان داشت: این برنامه‌ریزی‌ها با حضور و مشارکت حداکثری خنثی می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول