اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

سلامت انتخابات بیش از هر چیز برای ما اهمیت دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها موضوعی که ما مسئولان امر انتخابات در این استان بیش از هر چیز به آن حساسیت داشته و برای ما دارای اهمیت بوده، سلامت انتخابات است.

سلامت انتخابات بیش از هر چیز برای ما اهمیت دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی رهنما امروز در نشست مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات این استان اظهار کرد: به طور کلی و از دیدگاه مردم توجه به مصالح ملی و معنوی و تلاش برای تحقق اهداف متعالی نظام و انقلاب از مهمترین شاخص‌های یک نامزد انتخاباتی باید باشد.

رهنما بیان داشت: در انتخابات مردم با فرهنگ سیاسی و اجتماعی و شعور و آگاهی خود به اصل شایسته‌سالاری، پایبند بودن به ارزش‌ها و اهداف نظام و پیگیر بودن مطالبات خود اهمیت می‌دهند.

وی تصریح کرد: کسی که می‌خواهد خودش را محک بزند و در معرض رای مردم قرار دهد به یقین نقاط قوتی دارد و باید به این نقاط مثبت تکیه کند تا مردم او را انتخاب کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسی که خود را نامزد برای خدمت صادقانه به مردم می‌داند و قصد دارد در جایگاه قانون‌گذاری و نظارت بر قانون مملکت قرار گیرد، باید متعهد، پایبند و مروج قانون باشد.

رهنما تصریح کرد: مجموعه دست‌اندرکاران امر انتخابات تمام توان خود را بر اجرای درست و قانونی فرآیند مختلف انتخابات به کار گرفته‌اند تا با ایجاد فضای سالم انتخاباتی، موجب افزایش شور و نشاط سیاسی و به دنبال آن مشارکت در امر انتخابات و سلامت آن ‌شوند.

وی به مجموعه عوامل برگزاری انتخابات اشاره و تاکید کرد: این عوامل باید در کمال بی‌طرفی به وظایف محوله خود بپردازند چرا که همه نامزدهای انتخابات و داوطلبان، برای ما از احترام یکسانی برخوردارند، چرا که همه آن‌ها به عنوان دلسوزان و سربازان نظام برای خدمت به مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز گام برداشته و خود را به رنج و زحمت انداخته‌‌اند.

رهنما یادآور شد: مردم شهیدپرور و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات گذشته بیشترین مشارکت را داشتند و با میانگین مشارکت بالای 90 درصدی رتبه نخست کشور را کسب کردند و در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی این رتبه را تداوم خواهند بخشید.  

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول