اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس:

مردم اجازه ندهند نامزدهای انتخاباتی با آبروی آنها بازی کنند

خبرگزاری فارس: نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اجازه ندهند هر کس هر چیزی را که دلش می‌خواهد بر زبان آورده و با آبروی آنها بازی و آن را بر باد دهد.

مردم اجازه ندهند نامزدهای انتخاباتی با آبروی آنها بازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید زمانیان صبح امروز در جمع مردم شهرکرد در مسجد ابومحمد این شهر، اظهار داشت: با مردم بودن و مردم محور بودن می‎تواند مردانگی به بار آورد که این مردانگی در وجود مردم این شهر بسیار است، به طوری‌که حتی با دشمنان خویش نیز مردانه رفتار می‌کنند.

وی افزود: برخی می‌خواهند با تهدید کردن، مردم‌محور شوند، البته هدف این افراد این است که مردم را زیردست خود بدانند و بر آنها سروری کنند.

زمانیان با طرح این سئوال که بدون حضور مردم آیا کسی وارد مجلس می‎شود یا نه، گفت: مسلماً هیچ فردی، نامزد و کاندیدایی بدون حمایت گسترده و همه‌جانبه مردم نمی‌‎تواند به مجلس راه یابد، بر همین اساس است که باید بگوییم آنهایی که افتخار می‌آفرینند مردم هستند نه کسانی که به مجلس می‎روند.

نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با توصیه به دیگر کاندیداهای مجلس نهم مبنی بر خودداری از تخریب و سیاه‌نمایی رقبا، گفت: غیرت و مردانگی باید در همه شرایط رعایت شود، تخریب کردن رقبا کاری بسیار ناپسند و از اخلاق حرفه‌ای بدور است.

وی با بیان اینکه نماینده باید از حق مردم با صداقت و شجاعت دفاع کند، افزود: نمایندگان مجلس موظف هستند که از حقوق به حقه مردم در تمامی شرایط دفاع کرده حتی اگر طرف دادخواست رئیس جمهور باشد، چراکه نماینده پشتوانه‌ای بسیار خوب و قوی به نام مردم دارد.

زمانیان ادامه داد: در کنار هم بودن و با هم بودن و باهم کار کردن تنها به خاطر یک چیز و آن نیز منافع مردم است.

فرماندار سابق شهرکرد ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که امروز در سطح شهر مشاهده می‌کنیم به دلیل مغرور بودن برخی از افراد است، برخی می‌گویند کارها بر اساس قوم‌گرایی است ولی در نظام مقدس اسلامی اصلا قوم‌گرایی معنا ندارد.

وی به مردم شهرکرد توصیه کرد: شما اجازه ندهید هر کس هر چیزی را که دلش می‎خواهد بر زبان آورده و با آبروی مردم بازی و آن را بر باد دهد و عوام‌فریبی کند، افراد باید صادقانه و خادمانه تنها برای رضای خدا و مردم کار کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول