اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 50

مقدمی: نشست‌های روشن‌گری انتخابات در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: نشست‌های روشن‌گری و سخنرانی‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات برگزار می‌شود.

مقدمی: نشست‌های روشن‌گری انتخابات در زنجان برگزار می‌شود

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی در موقعیت حساسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه گذر از فتنه سال 88 و فاصله زمانی بین نسل انقلاب و نسل کنونی جامعه به حساسیت‌های انتخابات می‌افزاید، گفت: بیداری کشورهای اسلامی با عنوان بهارهای عربی نیز موقعیت حساس کشور را نشان می‌دهد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به تهدیدهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: تهدیدهای داخلی و خارجی همواره در طی 33 سال گذشته علیه کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با وجود همه تهدیدها و توطئه‌های دشمنان در صحنه حضور داشته‌اند، افزود: شرایط حساس منطقه و جهان بر ضرورت حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات بیش از گذشته می‌افزاید.

مقدمی با اشاره به اینکه رسالت بزرگی بر دوش ملت ایران است، افزود: صدور انقلاب به ملت‌های آزادی‌خواه جهان صورت گرفته و انقلاب اسلامی در این شرایط نیازمند حضوری گسترده همچون گذشته است.

وی با بیان اینکه چشم ملت‌های منطقه به انقلاب اسلامی و حرکت مردم دوخته شده است، خاطرنشان کرد: ملت‌های دوست همچون سوریه، لبنان و عراق نیز با حضور گسترده مردم در انتخابات خوشحال می‌شوند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نظام جمهوری اسلامی را مایه امید مظلومان عنوان کرد و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات میزان توجه مردم به نظام و دستاوردهای آن نشان می‌دهد.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: مشارکت حداکثری در این انتخابات پاسخی قاطع به تحریم‌های دشمنان علیه نظام است.

مقدمی با اشاره به هزینه‌های دشمنان علیه نظام  تصریح کرد: همچون دوره‌های گذشته مردم با حضور گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و برنامه‌ریزی‌های آنان را برهم می‌ریزند.

وی با بیان اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برنامه‌ریزی‌های مختلفی در برگزاری انتخاباتی پرشور در استان انجام داده است، گفت: نشست‌های بصیرت‌افزایی در این زمینه برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با اشاره به اینکه همه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری در انتخابات شرکت می‌کنند، افزود: دعوت مردم به حضور در انتخابات از برنامه‌های این دبیرخانه است.

وی از برگزاری نشست‌های روشن‌گری و سخنرانی‌ها برای حضور حداکثری در انتخابات خبر داد و تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف در مساجد استان در زمینه لزوم مشارکت در انتخابات از برنامه‌های این دبیرخانه محسوب می‌شود.

مقدمی دیدار با خانواده‌های شهدا و برگزاری نشست‌های صمیمی را از دیگر برنامه‌های دبیرخانه برشمرد و خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همچون سایر دستگاه‌های اجرایی استان در انتخابات شرکت می‌کند.

وی بر ضرورت استفاده از همه توانمندی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی پر شور تاکید کرد و افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید بدون توجه به حزب و گرایش خاصی سیاسی زمینه لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول