اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در جیرفت:

ملت ایران در انتخابات مجلس حضور باشکوهی دارند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در جیرفت و عنبرآباد گفت: ملت ایران با هوشیاری، آگاهی در انتخابات مجلس حضور باشکوهی دارند.

ملت ایران در انتخابات مجلس حضور باشکوهی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، بختیار مجاز در آیین افتتاح ستاد تبلیغاتی خود در شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: ما مدعی فرهنگ 7 هزار ساله هستیم و منش، رفتار و تبلیغات ما نیز باید بر این مبنا باشد.

وی با اشاره به بعضی از شیوه‌های تبلیغات انتخاباتی افزود: ای کاش زمینه فراهم بود تا بر اساس آنچه در شأن مردم جیرفت و عنبرآباد است، عمل می‌کردیم.

مجاز تصریح کرد: ما به دنبال انتخاب نماینده اصلح هستیم و معتقدیم، نماینده باید عصاره تمام خوبی‌های مردم منطقه باشد و در عرصه تبلیغات انتخاباتی حرکتی متناسب با این ادعا داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای رشد منطقه زرخیز و معدن نعمت‌های مختلف با ظرفیت‌های بشری، فکری و نخبه‌های دانشگاهی در جیرفت و عنبرآباد، روش ما در تبلیغات انتخاباتی باید چیزی غیر از این باشد که می‌بینیم.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با اشاره به اینکه زمان زیادی تا برگزاری انتخابات نمانده است، گفت: عوامل نفاق، انحرافی، فتنه‌گر و همه کسانی که با نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارند به دنبال این هستند که این انتخابات را به چالش بکشند.

مجاز ابراز داشت: دشمنان کور خوانده اند، ملت ما با هوشیاری، بیداری، آگاهی و با حضور گسترده خود در تمام صحنه‌ها در مقاطع مختلف تاریخی نقشه‌های آنها را خنثی کرده و خط بطلانی بر آن کشیده اند و این بار نیز همین‌‌گونه است.

وی با بیان اینکه وجود اختلافات یکی از مسائل مسموم و مانع پیشرفت منطقه است، اذعان داشت: شما مردم با حضور پرشور و بی‌منت خود بدون حمایت‌های مالی این مسیر الهی را طی می‌کنید که این مایه فخر و مباهات است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه با نزدیک شدن به زمان انتخابات شایعه‌پراکنی ردپای خود را در جامعه نشان می‌دهد، بیان داشت: در دور قبل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این منطقه اقدامات مخرب و توطئه‌های فراوانی از سر وجود سرمایه‌های مشکوک و عناصر تفرقه‌افکن گریبانگیر شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد شد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد افزود: وقتی صحبت از جبهه متحد اصولگرایان است، یعنی تمام نیروهایی که برای این انقلاب، ارزش‌های نظام، آرمان شهدا و این مملکت دل می‌سوزانند در این صف قرار دارند.

 وی با بیان اینکه ما قصد جدا کردن افراد را از یکدیگر نداریم و شعار ما وحدت برای خدمت است، تصریح کرد: وحدت بر پایه اصولی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تفسیر آن را بارها بیان داشته است، مدنظر قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول