اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 61

عبداللهی: مردم در پای صندوق‌های رای ولایت‌مداری خود را ثابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم متدین و دیندار کشور اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای ولایت‌مداری خود را ثابت می‌کنند.

عبداللهی: مردم در پای صندوق‌های رای ولایت‌مداری خود را ثابت می‌کنند

رضا عبداللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شور و نشاط انتخاباتی در حال حاضر به نحو مطلوبی نمود داشته و وضعیت مطلوبی بر فضای استان حاکم است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده در انتخابات نشانگر مقاومت و ایستادگی ملت در برابر استکبار است، افزود: طی 33 سال گذشته مردم با حضور در صحنه همواره استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: در 12 اسفند ماه مردم پرشور در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها از جمله صدا و سیما در اطلاع‌رسانی به مردم نقش اساسی و تاثیر گذار دارند، گفت: اطلاع‌رسانی مطلوب و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی از سوی رسانه‌ها موجب حضور بیشتر مردم در این امر مهم می‌شود.

عبداللهی تصریح کرد: مردم همواره در صحنه حاضرند و هر جا که تهدید و تحریمی علیه نظام اعمال شده است، با شور و نشاط و حضور حداکثری خود نشان داده‌اند که پشتیبان نظام هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌ گاه از تهدیدات دشمنان نظام عقب نشینی نکرده‌اند، یادآور شد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نیز حماسی و گسترده‌تر از قبل بود.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، افزود: باید با شیوه‌ها و روش‌های مختلف مردم را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شور و نشاط حضور در پای صندوق‌های رای به خوبی دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: برای مقابله با استکبار حضور گسترده در صحنه همواره کارساز بوده است.

عبداللهی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در تار و پود ملت تنیده است، گفت: مردم از عمق جان انقلاب را قبول کرده و از آرمان‌ها و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده همواره نقش خود را به درستی ایفا کرده و حافظ خون شهدا هستند، تصریح کرد: مردم متدین و دیندار کشور اسلامی یکبار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای ولایت‌مداری خود را ثابت می‌کنند.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی انتخابات را از مسائل اصلی کشور عنوان کرد و افزود: برای تعیین سرنوشت کشور به نحو مطلوب باید در انتخابات حضوری حداکثری داشته و با انتخاب افراد اصلح زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول