اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 130

نامدار: انتخابات گروه‎گرایان را از ضوابط‎گرایان متمایز می‎کند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: انتخابات مسئله مهمی است که گروه‎گرایان را از ضوابط‎گرایان متمایز می‎کند.

نامدار: انتخابات گروه‎گرایان را از ضوابط‎گرایان متمایز می‎کند

حجت‎الاسلام محمد نامدار امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: اساس همه مسئولیت‎ها بر پایه امانت، صداقت و دین‎داری است که کاندیداها باید بر آن پایبند باشند.

وی تصریح کرد: طبق قانون اساسی رسالت یک نماینده قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است، لذا یک کاندیدا نباید قول‎هایی به مردم بدهد که خارج از محدوده اختیاراتش باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان داشت: در جریان قانون‌گذاری و اختصاص اعتبارات، ملاک عدالت است لذا در تصویب طرح‎ها و جذب اعتبارات، همفکری و اتحاد نمایندگان منطقه، امری لازم و ضروری است.

نامدار گفت: با توجه به محرومیت‎های استان برای توسعه همه‎جانبه لازم است تا نمایندگان از جنس مردم باشند تا دردها و نیازهای موکلان خود را شناخته و با سخت‎کوشی پیگیر امور باشند.

وی یادآور شد: با توجه به امر خطیر وکالت مردم در مجلس، باید رعایت موازین اخلاقی جزو مهم‌ترین امور و در سرلوحه برنامه‎ها قرار گیرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطر نشان کرد: اگر کاندیداها از کارآمدی، صداقت و امانتداری برخوردار نباشند تخصص آنها هیچگاه به نفع مردم تمام نمی‎شود.

نامدار اذعان داشت: تبلیغات باید بر اساس اخلاص، اسلام‎خواهی، قانون‎مداری، رعایت حرمت شخصیت‎ها و قضاوت‎های عادلانه باشد بر این اساس، خارج شدن از محدوده دین کژراهه خواهد بود که بروز آن به صورت تخریب شخصیت، دروغ، تهمت، غیبت، عکس و اطلاعیه‎های غیر مجاز، تصرف در اموال عمومی و خصوصی و تعصبات غیردینی خواهد بود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول