اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل کسب نتایج ضعیف

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک برکنار شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل تیم شهرداری اراک از برکناری سرمربی تیم فوتبال شهرداری این شهر خبر داد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک برکنار شد

مدیر عامل تیم شهرداری اراک از برکناری سرمربی تیم فوتبال شهرداری این شهر خبر داد.

محمد عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک در پی کسب نتایج ضعیف در مسابقات لیگ دسته یک از هدایت این تیم برکنار شد.

وی تصریح کرد: رایزنی با چند مربی برای هدایت تیم در حال انجام است و ظرف چند روز آینده سرمربی جدید معرفی می‌شود.

مدیرعامل تیم شهرداری اراک با اشاره به کسب نتایج خوب در نیم فصل اول گفت: تیم در نیم فصل اول لیگ نتایج بسیار خوبی کسب کرد و با پیشنهاد دست‌نشان چندین بازیکن جدید جذب تیم شد و انتظار می‌رفت در نیمه دوم نتایج بهتری کسب کند، اما متاسفانه در نیم فصل دوم نه تنها نتایج قابل قبولی نگرفت، بلکه در چندین بازی خانگی نتیجه را واگذار کرد.

عسگری با بیان اینکه سرمربی تیم فوتبال شهرداری در پاسخ به کسب نتایج ضعیف بهانه‌هایی چون قضاوت بد داور، برنامه‌ریزی بد هیئت فوتبال و مسائلی از این دست را عنوان ‌کرد و افزود: بعد از واگذاری نتیجه در مقابل پیام مخابرات دست‌نشان طی یک مصاحبه رسمی کسب نتایج ضعیف را صددرصد بر عهده گرفت و عنوان کرد کاری از عهده‌اش بر نمی‌آید، به همین دلیل اعضای هیئت مدیره با توجه به بی‌انگیزگی سرمربی اقدام به برکناری وی کردند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی امکانات و شرایط لازم برای پیشرفت هر چه بهتر تیم در اختیار سرمربی و اعضای کادر فنی قرار گرفت، اما متاسفانه نتوانستند از این شرایط استفاده کنند.

مدیر عامل تیم شهرداری اراک با اشاره به جریمه دست‌نشان و برخی از بازیکنان تیم گفت: طبق آیین‌نامه و مقررات فدارسیون فوتبالٰ نادر دست‌نشان طی چندین مرحله به دلیل کسب نتایج ضعیف جریمه نقدی شد و علاوه بر آن 30 درصد از کل مبلغ قراردادش هم پرداخت نمی‌شود.

به گفته وی اعضای تیم فوتبال نیز تاکنون بیش از 450 میلیون تومان جریمه نقدی شدند.

عسگری گفت: در حال حاضر تیم شهرداری در رده هفتم لیگ دسته یک کشور است که با کسب دو یا سه برد به جایگاه خوبی در جدول دست پیدا می‌کند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول