اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غلبه بر تیم بنادر مازندران

بوشهر قهرمان مسابقات فوتبال پیشکسوتان بنادر کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، با غلبه بر تیم بنادر مازندران (نوشهر)، قهرمان نخستین دوره مسابقات فوتبال کارکنان و پیشکسوتان بنادر کشور شد.

بوشهر قهرمان مسابقات فوتبال پیشکسوتان بنادر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، تیم بوشهر که برای رسیدن به فینال، در مرحله گروهی با یک تساوی مقابل هرمزگان و یک پیروزی مقابل گیلان، با چهار امتیاز صدر نشین گروه A مسابقات شده بود، در نیمه نهایی، تیم سازمان بنادر و دریانوردی را با سه گل از پیش رو برداشت تا در رقابت پایانی حریف تیم مازندران شود.

در بازی فینال، ابتدا، این مازندرانی‌ها بودند که بوشهری‌ها را با گل دقیقه 30 بیژن یوسفی‌نیا غافلگیر کردند.

اما این پایان ماجرا نبود و بوشهری‌ها با حملات بی امان خود بارها دروازه تیم مازندران را با خطر مواجه کردند تا اینکه در دقیقه 51، یعقوب شیرزاد دروازه بان تیم مازندران که در دقیقه 23 نیز یک کارت زرد از داور دریافت کرده بود، به دلیل انجام حرکت خطرناک، با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

در ادامه بازی و در دقیقه 53، حملات سفید جامه گان تیم بوشهر به ثمر نشست و سعید فقیه بازی را به تساوی کشاند.

بوشهری‌ها که با زدن این گل، روحیه مضاعفی به دست آورده بوند، 10 دقیقه بعد توسط محمدرضا مرشدی دومین گل خود را نیز به ثمر رساندند تا با تحمیل شکست دو بر یک به تیم بنادر مازندران، مقام نخست نخستین دوره مسابقات فوتبال کارکنان و پیشکسوتان بنادر کشور را از آن خود کنند.

در این دوره از مسابقات، رمضان ملکی، منصور شریفیان، حسین سعادت پور، سعید فقیه، محمدرضا مرشدی، بهزاد درویشی، عبدالعظیم سلحشور، حبیب وحدتیان، عبدالرضا سعادتمند، محمد غمخوار، عبدالصمد وفایی، غضنفر سلیمی، سید سعید سادات مظلومی و امین گلبهار حقیقی برای  تیم بنادر بوشهر بازی کردند و داود بهادری مربی گری تیم را برعهده داشت و ایوب ترنج مهرگان نیز این تیم را سرپرستی می‌کرد.

گفتنی است، در بازی رده بندی این مسابقات نیز تیم بنادر هرمزگان با پیروزی دو بر یک مقابل تیم سازمان بنادر و دریانوردی، به مقام سوم این بازی‌ها دست یافت.

گل‌های تیم هرمزگان را ادیب عبادی در دقایق 32 و 34 به ثمر رساند و تک گل تیم سازمان بنادر و دریانوردی را نیز مرتضی مویدی وارد دروازه هرمزگانی‌ها کرد.

در پایان این مسابقات، تیم بوشهر بدلیل دریافت کمترین اخطار و کارت زرد، به عنوان با اخلاق ترین تیم مسابقات شناخته شد و کاپ اخلاق را از آن خود کرد.

همچنین سعید فقیه از تیم بوشهر و علیرضا قدرتی از تیم مازندران با سه گل زده مشترکاً عنوان آقای گل این رقابت‌ها را به دست آوردند و محمدرضا مرشدی از بندر بوشهر نیز به عنوان فنی‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها معرفی شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول