اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از قهرمانی در فوتسال

امید کیش قهرمان فوتبال جزیره شد

خبرگزاری فارس: باشگاه امید کیش که طی ماه‌های گذشته توانست در رشته فوتسال قهرمان جزیره کیش شود در رشته فوتبال و در لیگ فوتبال این جزیره نیز با برتری سه بر صفر مقابل عابدگاز به عنوان قهرمانی لیگ باشگاه‌های این جزیره دست یافت.

امید کیش قهرمان فوتبال جزیره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، در چارچوب هفته نهم و پایانی لیگ فوتبال باشگاه‌های کیش که عصر جمعه برگزار شد، تیم امید که برای کسب قهرمانی به یک امتیاز نیاز داشت، موفق شد با ارائه یک بازی سراسر هجومی عابدگاز را شکست دهد و بالاتر از تیم صیادان در سکوی قهرمانی قرار گیرد.

* سه گل برای برپایی جشن قهرمانی امید کیش کافی بود

این بازی در شرایطی برگزار شد که دو تیم با انگیزه‌های متفاوت مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و تیم صدرنشین با علم به اینکه برای رسیدن به قهرمانی نباید در این بازی ببازد گام به زمین مسابقه گذاشت و در سوی دیگر میدان عابدگاز که در مکان آخر جدول رده‌بندی مسابقات قرار داشت، تنها برای اعاده حیثیت کار خود را آغاز کرد.

هنوز دقایقی از بازی نگذشته بود که حملات امید کیش بر روی دروازه عابدگاز بازیکنان این تیم را وادار کرد تا با دفاعی فشرده راه‌های نفوذ به دروازه را ببندند و این درست همان چیزی بود که امید کیش به دنبال آن بود.

عقب‌نشینی عابدگازی‌ها باعث شد تا توپ و میدان در اختیار بازیکنان دونده و با انگیزه امید کیش قرار بگیرد و در همین لحظات یک پاس تو در، علی فرجی را در موقعیت تک به تک با دروازبان عابدگاز قرار داد و این بازیکن با هوش با یک ضربه محکم گل اول را به ثمر رساند.

بعد از این گل فشار روانی از بازیکنان امید کیش دور شد به طوری که جریان بازی روان‌تر شد و ارتباط خطوط دفاعی، هافبک و مهاجمان این تیم روان‌تر شد و در نتیجه روی حرکت تمرین شده علی فرجی کار را تمام کرد و گل دوم را هم به نام خود ثبت کرد.

این اتفاق باعث شد تا شیرازه عابدگاز از هم پاشیده شود و در دقایق باقی مانده تا پایان نیمه اول سر در گم به بازی ادامه دهد و اگر این تیم خوش‌شانس نبود باز هم دروازه‌اش باز شده بود، چرا که یک بار توپ با برخورد به تیر دروازه به تور نچسبید تا نیمه نخست با همان برتری دو گل امید کیش به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، اما روند بازی تغییری نکرد و برتری محسوس امید کیش هم‌چنان ادامه داشت به گونه‌ای که موقعیت‌های گل‌زنی شاگردان حسن شاهمرادیان خطرناک‌تر بود و عابدگازی‌ها با چشم داشتن به ضد حملات در انتظار اشتباهات احتمالی مدافعان حریف بودند.

این شیوه بازی نتوانست چاره کار این تیم شود چرا که مدافعان هوشیار امید کیش هیچ گاه اجازه ندادند موقعیت گل‌زنی برای تک مهاجم عابدگاز فراهم شود و حملات پراکنده این تیم هیچ حاصلی نداشت.

با نزدیک‌تر شدن به زمان پایانی بازی انگیزه‌های تیم بازنده کمتر می‌شد و به همین دلیل بازیکنان امید کیش خود را به کسب قهرمانی نزدیک‌تر می‌دیدند و با آرامش به کار خود ادامه دادند.

ورود یاسر خواجه بازیکن سرعتی امید کیش عرصه را برای حریف تنگ‌تر کرد و روی یک استارت بسیار خوب از این بازیکن گل سوم امید به ثمر رسید.

علی فرجی با یک جای‌گیری مناسب در محوطه شش قدم عابدگاز پاس خوب یاسر خواجه را به گل سوم خود و تیمش تبدیل کرد و دروازه حریف را فرو ریخت تا عنوان آقای گلی لیگ فوتبال کیش را هم با 10 گل زده به خود اختصاص دهد.

امید کیش با درخشش بازیکنانی هم‌چون مصطفی عارف‌خانی، مهران نوری، مهدی پازوکی، مجتبی حمیدی و حسین جهان‌بخش با کسب این پیروزی 21 امتیازی شد و بالاتر از صیادان 19 امتیازی قرار گرفت و ضمن اینکه عنوان قهرمانی لیگ فوتبال کیش را پس از قهرمانی در جام فوتسال این جزیره به نام خود ثبت کرد.

مجید سوخته‌سرایی، اکبر میرزاپور، مهدی پازوکی، حسین جهان‌بخش، پیام آویشن، صافی لطیلی، داود پورسعید، منصور آریایی، یونس روحی، کامبیز نظری، مجتبی حمیدی، رضا صحرایی، علی فرحناک، علی فرجی، مهران نوری‌سوارکوهی، مصطفی عارف‌خانی، مهرداد حدادی، یاسر خواجه، محمدامین محمدپور، پوریا خیری، محمد صالح‌آباد به عنوان بازیکن به سرمربیگری حسن شاهمرادیان و سرپرستی محمد پورسعید در این فصل برای امید کیش فعالیت کردند.

هم‌چنین مدیریت اجرایی این تیم را نیز رضا موسوی و حسن پیری‌زاده در این فصل از فوتبال کیش برعهده داشتند.

* ترین‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کیش:

بیشترین برد: امید کیش با 7 برد

بیشترین باخت: عابدگاز با 6 باخت

بیشترین گل زده: صیادان با 28 گل زده

بیشترین گل خورده: روژان‌گستر با 37 گل خورده

کمترین گل زده: روژان‌گستر با 14 گل زده

کمترین گل خورده: امید کیش با 7 گل خورده

* آقای گل:

10 گل: علی فرجی ( امید کیش)

8 گل: علی صالحی (صیادان)

7 گل: مصطفی عارف‌خانی (امید کیش)

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول