اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال:

اهالی فوتبال در ایران نتیجه‌گرا هستند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه فوتبال در سطح دنیا قواعدی دارد، گفت: اهالی فوتبال در ایران نتیجه‌گرا هستند.

اهالی فوتبال در ایران نتیجه‌گرا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل حسن‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست سالانه مجمع عمومی هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه فوتبال پدیده برتر جهان امروز محسوب می‌شود، اظهار داشت: این فوتبال قواعدی دارد، که برای موفق شدن در آن باید آن قوانین را رعایت کرد.

وی فوتبال را یک قاعده روندگرا برشمرد و گفت: متاسفانه اهالی فوتبال در ایران نتیجه‌گرا هستند و این موضوع فوتبال ایران را با کشورهای دارای فوتبال پیشرفته متفاوت می‌کند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه کارتون فوتبالیست‌ها در کشور ژاپن زمانی ساخته شده است که فوتبال ژاپن عقب‌تر از فوتبال ایران بود، تصریح کرد: نوجوانان ژاپن پس از دیدن این سریال و گذراندن آموزش‌های لازم از ایران جلو افتاده‌اند.

وی تاکید کرد: روند نتیجه‌گرایی در ورزش کشور آنقدر باب شده است که در طی یک هفته چند مدیر و مربی عوض می‌شود.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه فوتبال دنیا مخالفان خود را هم می‌پذیرد، افزود: نهاد فوتبال در جهان اپوزیسیون پذیر است.

وی با عشق اداره شدن ورزش فوتبال را از جمله فوتبال ایران را، از تفاوت‌های این ورزش با دیگر ورزش‌ها اعلام کرد.

در ادامه این نشست مجمع عمومی هیئت فوتبال استان زنجان 14 مصوبه داشت که عضوگیری برای هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها، رعایت ضوابط مدارس فوتبال، برگزاری مسابقات فوتبال بانوان با هماهنگی ارگان‌های ذیربط از جمله این مصوبات بود.

برگردانده شدن 50 درصد از هزینه‌های شرکت در کلاس‌های داوری و مربیگری در صورت موفق شدن فرد به گذراندن دوره از دیگر مصوبات مجمع عمومی هیئت فوتبال استان زنجان بود.

انتخاب ساسان نظری به عنوان نایب رئیس هیئت فوتبال، تطبیق مقررات و تقویم ورزشی با قوانین آسیا ویژن، فعالیت مربیان در یک باشگاه و دادن مسئولیت به رئیس هیئت در مورد پرداخت حق‌الزحمه به فعالان هیئت در صورت داشتن بودجه از دیگر مصوبات مجمع سالانه هیئت فوتبال استان زنجان بود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول