اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان البرز:

زیرساخت‌های فوتبال استان البرز توسعه می‌یابند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان استان البرز گفت: توسعه زیرساخت‌های فوتبال در این استان نوپا در دستور کار اداره کل قرار دارد.

زیرساخت‌های فوتبال استان البرز توسعه می‌یابند

بهروز منتقمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج افزود: فوتبال در کرج و سایر شهرهای استان البرز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است اما متاسفانه به اندازه این علاقمندی امکانات مناسب و کافی موجود نیست که تلاش می‌کنیم در این خصوص گام‌های موثری را برداریم.

وی با اشاره به این که حضور دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در کرج خواسته مهم و اول فوتبال دوستان در استان البرز است؛ اظهار داشت: هواداران تیم سایپا و حتی مسئولان و بازیکنان این تیم خواهان برآورده شدن مطالبه دیرینه‌شان یعنی انجام بازی‌های خانگی تیم استان در مقابل سرخابی‌ها هستند و ما هم تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا به این خواسته به حق جامه عمل بپوشانیم.

منتقمی با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات لازم برای رفع مشکلات ورزشگاه انقلاب برای میزبانی از دو تیم پرطرفدار پایتخت در حال انجام است به اقدامات این اداره کل برای توسعه زیرساخت‌های فوتبال در سایر نقاط استان اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون ساخت دو ورزشگاه 5 هزار نفری در شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد آغاز شده است ضمن آنکه با تامین اعتبار لازم چندین زمین چمن فوتبال مصنوعی و طبیعی نیز احداث خواهد شد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان البرز به مشکلات برگزاری لیگ استان البرز هم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تعدد تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشور و لیگ استان در رده‌های مختلف موجب گردیده با مشکلات بسیاری در برگزاری مواجه شویم و بر همین اساس احداث چندین زمین فوتبال استاندارد در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان از پرداخت کمک وعده داده شده این اداره کل به تیم‌های لیگی فوتبال استان خبر داد و گفت: این کمک طی روزهای اخیر به تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشور پرداخت شد تا کمکی برای حل مشکلات آنها باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول