اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران:

نمایندگان فوتبال مازندران امروز به دیدار حریفان می‌روند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: سه نماینده مازندران در هفته بیستم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در روز پنجشنبه چهارم اسفند به دیدار حریفان می‌روند.

نمایندگان فوتبال مازندران امروز به دیدار حریفان می‌روند

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در این هفته تیم نساجی قائمشهر میزبان و تیم‌های سایپا شمال و صنعت ساری نیز مهمان حریفان خود هستند.

وی افزود: تیم نساجی قائمشهر که هفته گذشته در برابر میزبان خود شهرداری یاسوج به برتری دو بر یک دست یافت، در روز پنجشنبه چهارم اسفند تیم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان برق شیراز است.

خلردی یادآور شد: نساجی هم‌اکنون با 25 امتیاز در رده نهم جدول 14 تیمی این مسابقات جای دارد.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه تصریح کرد: سایپا شمال دیگر نماینده مازندران که هفته گذشته در خانه خود دو بر یک شهرداری اراک را با شکست بدرقه کرد، در این هفته روز پنجشنبه چهارم اسفند در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر مهمان تیم ایرانجوان بوشهر است.

وی گفت: هم‌اکنون سایپا شمال با 27 امتیاز در رده چهارم جدول 14 تیمی این مسابقات با یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها قرار دارد.

این مسئول ورزشی همچنین درباره دیگر نماینده مازندران در این رقابت‌ها اظهار کرد: تیم صنعت ساری که هفته گذشته در خانه دو بر یک مغلوب مهمان خود گسترش فولاد تبریز شده بود در این هفته روز پنجشنبه چهارم اسفند در ورزشگاه قدس مهمان تیم صدرنشین پیکان قزوین است.

خلردی افزود: پس از 18 بازی این تیم نتوانست نتایج خوبی در لیگ کسب کند و مدیریت باشگاه احساس خطر کردند تغییراتی در کادر فنی و سرمربیگری تیم داشتند که فرشاد پیوس را جایگزین رضا تقوی در تیم صنعت ساری کردند.

خلردی در پایان خاطرنشان کرد: تیم صنعت ساری هم‌اکنون با 15 امتیاز در رده 14 جدول 14 تیمی این مسابقات با یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها جای دارد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول