اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد

لزوم احیای مسابقات قهرمانی کشور در رشته فوتبال

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برای کمک به رشد فوتبال و تکرار قهرمانی‌های کشور در سطح آسیا باید مسابقات قهرمانی کشور به ویژه در رده‌های سنی پایین‌تر احیا شود.

لزوم احیای مسابقات قهرمانی کشور در رشته فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعد از ظهر امروز در نشست سالانه مجمع عمومی هیئت فوتبال استان زنجان اظهار داشت: چه بخواهیم و چه نخواهیم فوتبال محبوب‌ترین رشته ورزشی در سطح جهان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از مسابقات کشوری در سطح آموزشگاه‌ها برای پر کردن تقویم ورزشی برگزار می‌شود، افزود: در اغلب موارد چاره‌ای هم جز این نیست، چرا که فوتبال به صورت خود گردان اداره می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در مجمع قبلی تاج نایب فدراسیون قول برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتسال را در زنجان داده بود، تصریح کرد: زنجان امکانات سخت ‌افزاری مناسبی را برای برگزاری مسابقات ورزشی از جمله مسابقات فوتسال دارد.

وی با بیان اینکه بضاعت مالی ورزش استان زنجان ضعیف است، اضافه کرد: ورزش استان زنجان اغلب به صورت دولتی اداره می‌شود.

رحمانی با اشاره به اینکه استان زنجان امکانات زیر ساختی مطلوبی به ویژه برای فوتسال دارد، درخواست اعطای امتیاز یک تیم دسته یک فوتسال را برای زنجان کرد.

وی تاکید کرد: هر چند امکانات سخت افزاری ورزش در استان زنجان گسترش خوبی داشته است، ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاریخ ثابت کرده است، مردم ایران هر وقت زیر فشار بوده‌اند بهتر و گسترده‌تر در میادین حضور یافته‌اند.

وی گردش مالی هیئت فوتبال استان زنجان را 174 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: توان مالی هیئت فوتبال استان زنجان بسیار ضعیف است، چرا که 50 میلیون تومان از این مبلغ را هم تربیت بدنی به هیئت داده است.

رحمانی از وجود 24 چمن مصنوعی در استان زنجان خبر داد و گفت: سه چمن از این مجموعه چمن‌های مصنوعی دارای استانداردهای قابل قبول است.

وی تعداد چمن‌های طبیعی فوتبال را در استان زنجان 10 چمن عنوان کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حضور 80 تیم ورزشی از استان زنجان در لیگ‌های مختلف ادامه داد: 48 تیم از این تیم‌ها در لیگ برتر حضور دارند و فعالیت این تیم‌ها آنچنان که باید و شاید به نظر نمی‌آید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول