اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 51

قربانی: اعلام آمادگی اصناف زنجان برای حضور گسترده در انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: اصناف و بازاریان به صورت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند.

قربانی: اعلام آمادگی اصناف زنجان برای حضور گسترده در انتخابات

رسول قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همانگونه که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بازاریان و اصناف در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام حضور گسترده داشته‌اند، در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور گسترده برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می‌افزایند.

وی با اشاره به حضور اصناف و بازاریان در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: حضور گسترده اصناف و بازاریان در همه صحنه‌ها پررنگ  است.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه مردم همواره انقلاب اسلامی را از آن خود می‌دانند، تصریح کرد: ادامه روند انقلاب تنها در سایه حضور مردم محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی برپایه مردم شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

قربانی بر ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: اصناف و بازاریان نیز در صحنه انتخاب حضور چشمگیری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تهدیدات و توطئه‌های مختلف دشمنان تا کنون در اراده ملت ایران تاثیر نداشته است، افزود: حضور گسترده مردم نه تنها مایه امید ملت‌های منطقه است بلکه موجب افزایش اقتدار نظام در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه تهدیدات دشمنان عزم ملت را برای حضور بیشتر می‌کند، یادآور شد: عزم ملت ایران در طی 33 سال گذشته با هیچ تهدید و تحریمی کم نشده است.

وی تصریح کرد: اگر ملت ایران در برابر زورگویی‌ها و تهدیدات دشمنان صحنه را خالی کند، دشمنان یک گام به جلوتر آمده و به اهداف خود نزدیک می‌شوند.

قربانی با بیان اینکه طی 33 سال گذشته ملت ایران هیچ‌گاه از آرمان‌های نظام عدول نکرده‌اند، تصریح کرد: ملت ایران با اطاعت از مقام معظم رهبری همواره دین خود را به نظام ادا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم وظیفه خود را دفاع از انقلاب دانسته و با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول