اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 48

محمدی‌مطلق: انتخابات ایران پاسخی به استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایجرود گفت: شرکت در انتخابات پاسخ قاطع و نه‌ بزرگ به استکبار و ایادی آن دانست.

محمدی‌مطلق: انتخابات ایران پاسخی به استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام قربان علی محمدی‌مطلق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ملت ایران در انتخابات همواره حضور گسترده  داشته و در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به صورت گسترده شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات مسئله مهم و حیاتی محسوب می‌شود، افزود: ملت ایران با شور و نشاط همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته و اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

امام جمعه ایجرود با اشاره به اینکه مردم با حضور در انتخابات سهم خود را در مشارکت سیاسی در فعالیت‌های جامعه انجام می‌دهند، افزود: تایید آرمان‌های نظام با حضور حداکثری مردم در صحنه رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب ایجاد آرامش در جامعه می‌شود، اطرنشان کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به مشروعیت نظام رای داده و از ارزش‌های جامعه پاسداری می‌کنند.

محمدی‌مطلق با اشاره به اینکه دشمنان همیشه سعی دارند حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد، افزود: حضور کمرنگ مردم در صحنه از آرزوهای دشمنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران اعتقاد راسخ به انقلاب دارند، افزود: به همین دلیل با حضور در صحنه از انقلاب خود که با خون شهدا به دست آمده است، پاسداری می‌کنند.

امام جمعه  ایجرود بر ضرورت آگاهی بخشی و افزایش بصیرت در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: جامعه بصیر و آگاه کمتر دچار لغزش در عرصه‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم ایران بر اساس ایمان قاطع خود از انقلاب دفاع کرده و حضور در انتخابات را وظیفه‌ شرعی برای خود می‌دانند.

محمدی‌مطلق با بیان اینکه حضور مردم در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی پر رنگ‌تر خواهد بود، تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم عزمی راسخ برای ادامه روند انقلاب خود دارند تا مایه امید ملت‌های مظلوم منطقه باشند.

وی شرکت در انتخابات را پاسخ قاطع و نه‌ بزرگ به استکبار و ایادی آن دانست و گفت: مردم جواب تهدیدها و توطئه‌های دشمنان را پای صندوق‌های رای می‌دهند.

امام جمعه ایجرود حرکات مذبوحانه استکبار را کمرنگ کردن حضور مردم عنوان کرد و گفت: هرجا که تهدید دشمن جدی بوده مردم جدی‌تر وارد عرصه شده و از انقلاب خود به خوبی دفاع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی این بار نیز همچون گذشته از ترفندهای خود طرفی نبسته و بازنده اصلی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول