اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات فارس:

حیثیت انتخابات معطوف به عملکرد بازرسان است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان فارس گفت: حیثیت انتخابات معطوف به قانونمندی و نظارت دقیق بازرسان است.

حیثیت انتخابات معطوف به عملکرد بازرسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مهران حفاری با اشاره به اینکه بازرسان انتخابات نقش قابل توجهی در تضمین امنیت انتخابات دارند، اظهار داشت: مردم متدین و ولایت‌مدار استان فارس، همواره حضوری چشمگیر و دشمن‌‌شکن، در عرصه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند که تقدیم هزاران شهید والامقام، جانباز و ایثارگر، گواهی بر ولایتمداری مردم این منطقه است.

وی به دو اصل اساسی و مهم که در بخش هیئت بازرسی باید مورد توجه بازرسان قرار گیرد، اشاره کرد و افزود: بی‌طرفی و رعایت دقیق قانون توسط مجریان، به عنوان دو اصل اساسی، همواره باید در حوزه بازرسی، مورد تأکید قرار گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه وزارت کشور مسئولیت صحت و صیانت از آرای مردم و بازرسان رسالت پیشگیری از وقوع تخلف را بر عهده دارند، بیان کرد: جمع‌آوری، مستندسازی و ثبت تخلفات از مهم‌ترین وظایف بازرسان انتخاباتی بوده و این امر نشان‌دهنده نقش مهم بازرسان در انتخابات است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان فارس، برگزاری انتخابات سالم را از تأکیدات مسئولان عالی‌رتبه این استان اعلام کرد و گفت: بازرسان انتخاب شده باید نهایت دقت را در انتخاب بازرسان معتمد مردم به کار گیرند تا هم مردم و هم مسئولان آرامش خیال داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید به صورت جدی مسئله اخلاق انتخاباتی مورد توجه قرار گیرد تا انتخابات آلوده به رفتار غیردینی و غیراخلاقی نشود، تصریح کرد: باید حرمت‌‌ها و حریم‌ها حفظ شود و دیدگاه‌های مختلف افراد مورد احترام قرار گیرد.

حفاری خاطر نشان کرد: بازرسان مجاز به حضور در تمام مراحل انتخابات، از زمان ثبت‌‌نام کاندیداها تا پایان کار شمارش و قرائت آرا هستند و مواردی را که بر اساس قانون تخلف محسوب می‌شود، گزارش می‌کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان فارس با بیان اینکه انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی موجب اقتدار کشور می‌شود، اظهار داشت: حیثیت انتخابات معطوف به قانونمندی و نظارت دقیق بازرسان است.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول