اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان:

انتخابات ترفندهای دشمنان را تحت الشعاع قرار می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان گفت: انتخابات گسترده ترفندهای دشمنان را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

انتخابات ترفندهای دشمنان را تحت الشعاع قرار می‌دهد

سیدحسن ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: ملت ایران با وجود همه مشکلات در همه تجربه‌های چند سال گذشته، نشان داد که از رشد و هوشیاری برخوردار است و در مواقع حساس در صحنه حاضر شده و به حرکت انقلاب، جان تازه‌ای می‌بخشد.

وی افزود: انتخابات پیش‌رو از این حیث که می‌تواند با رقم زدن یک مشارکت حداکثری آثار فتنه را از بین برده و امید دشمن به فشار از داخل را به یاس و نومیدی تبدیل کند، اهمیت زیادی دارد به طوری که انتخابات حماسی پاسخ محکمی به دشمن است که امروز به تأثیر‌گذاری بر انتخابات امید بسته و تلاش می‌کند فتنه‌ جدیدی را رقم بزند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان تصریح کرد: اکنون که بیش از دو سال از جریان فتنه فاصله گرفته‌ایم و غبار‌های فتنه فرو نشسته‌اند و اسناد و مدارک مستدل و مستند کافی به دست آمده، معلوم شده که فتنه نه یک سوء تفاهم انتخاباتی بلکه برنامه‌ای برای براندازی نظام بوده که از سوی دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آنان طراحی شده بود.

وی اضافه کرد: فتنه‌ 88 فرصت کم نظیری که برای ائتلاف و ارتقای جایگاه و موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه و نظام بین‌الملل به دست آمده بود را تحت‌ شعاع قرار داد.

ساداتی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات موجب عقب رانده شدن و مأیوس شدن دشمن می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی ایران با ریخته شدن خون‌های جوانان این مرز و بوم به ثمر رسید، بنابر این اکنون موظفیم برای حفظ آن به مجلس و انتخابات پیش‌رو توجه داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مجلس قوی موجب اقتدار فرهنگی کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: کشور نیازمند سه مسئله مهم و اساسی وحدت، تطبیق حرف و عمل و تبعیت از ولایت فقیه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند به عنوان الگوی عملی برای کشورهای مورد استعمار و استکبار محسوب شود و تشویق مردم برای منافع ملی و جهان اسلام است.

این مسئول با یادآوری اینکه استراتژى دفاعى جمهورى اسلامى ایران بر پایه حضور همه جانبه مردم استوار است، افزود: انتخابات به عنوان تجلیگاه تکیه نظام به آراء مردم یکی از میدان‌هایی است که مردم در آن نقش دارند به طوری که با آراء مردم است که نظام حرکت می‌کند.

ساداتی اضافه کرد: با توجه به موقعیت جمهوری اسلامی‌ ایران در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم، پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان انقلاب خواهد بود.

وی در پایان اذعان داشت: مردم این خطه قهرمان‌پرور بار دیگر با حضور پررنگ و گسترده خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 12 اسفندماه را حال و هوایی مضاعف می‌بخشند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول