اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تغییر لیست کاندیداهای گچساران و باشت:

آزادی و علیزاده انصراف دادند

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران از انصراف شهرام آزادی و اسفندیار علیزاده کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت خبر داد.

آزادی و علیزاده انصراف دادند

سید اکبر علیزاده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم وظیفه خدمتگزاران مردم است که در این راستا به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرماندار گچساران ابراز داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هستند و با حضور حداکثری خود در انتخابات دشمنان را همچون همیشه مأیوس می‌کنند.

علیزاده با اشاره به تلاش دشمن در راستای کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات، از مردم همیشه در صحنه گچساران خواست در این زمینه هوشیار باشند.

وی تلاش برای القای عدم حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، ایجاد ناامنی از سوی ضدانقلاب‌های وابسته به خارج، نقش‌آفرینی پول و مسایل مادی در انتخابات را از جمله برنامه‌های تهدیداتی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در انتخابات 12 اسفند عنوان کرد. دست‌اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رده‌های مختلف با هوشیاری و مراقبت کامل از آرای مردم حفاظت و حراست می‌کنند و در این چارچوب مانع بروز هرگونه تخلف از جانب هر فرد می‌شوند.

فرماندار گچساران بیان داشت: از نگاه امام خمینی‌‌، انتخابات یکی از عرصه‌های مهم نبرد با استکبار و دشمنان داخلی و منطقه‌ای و جهانی اسلام و ایران است.

علیزاده افزود: هر قدر مشارکت مردم در این انتخابات بیشتر باشد، عظمت قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه بین‌المللی مستحکم‌تر می‌‌شود.

وی به نامزدهای نمایندگی مجلس توصیه کرد به داشته‌ها و توانمندی‌های خود تکیه کرده و از سرمایه‌گذاری روی کمبودهای نامزد رقیب و تخریب دیگران خودداری کنند.

مقام عالی دولت در گچساران با تأکید بر این که انتخابات باید در فضایی آرام، با نشاط و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود، تصریح کرد: کاندیداها باید تلاش کنند تا با رعایت تقوا و اخلاق و حرکت بر محور قانون سربلند از این امتحان بیرون بیایند.

علیزاده خاطرنشان کرد: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از نظر کمی و کیفی دارای اهمیت بوده و مسئولان، کاندیداها و مردم باید در زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش کنند.

وی معتقد است رفتارهای تبلیغاتی و انتخاباتی نامزدها و هواداران آن‌ها در ویترین افکار عمومی ثبت و مورد قضاوت قرار می‌گیرد و برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

علیزاده انتخابات را مهمترین و حساس‌ترین پروژه سیاسی کشور دانست و بر حفظ بصیرتمندی اقشار مختلف مردم در این زمینه تأکید کرد. شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی است که در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بسیار مؤثر است.

علیزاده با اشاره به شور انتخاباتی موجود در گچساران ابراز داشت: با انصراف دو نفر از کاندیداهای نهمین دوره انتخابات در حوزه گچساران و باشت، در حال حاضر هشت کاندیدای دیگر به رقابت انتخاباتی ادامه می‌دهند.

وی شهرام آزادی و اسفندیار علیزاده را دو کاندیدای انصرافی در حوزه گچساران و باشت اعلام کرد.

علیزاده با اشاره به حضور حداکثری ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی در همه صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی یادآور شد: در نظام اسلامی ایران، نشانه بارز مردم‌سالاری دینی حضور حداکثری مردم و انتخاب افراد اصلح است و مردم گچساران و باشت نیز همچون همیشه در این انتخابات نیز حضور چشمگیر و بی‌نظیر خود را به رخ دنیای استکبار می‌کشانند.

به گزارش فارس، حوزه انتخابیه گچساران و باشت یکی از سه حوزه انتخابیه در کهگیلویه و بویراحمد بوده که دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول