اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

فضای انتخاباتی در بوشهر آرام و امن است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در آستانه انتخابات مجلس هم‌اکنون شاهد فضایی کاملا آرام، توأم با آرامش و امنیت در استان هستیم.

فضای انتخاباتی در بوشهر آرام و امن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن شنبدی شامگاه شنبه در نشست با اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر در مقایسه با انتخابات گذشته با دقت، برنامه محوری و اشرافیت خوبی فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: باید برای برگزاری انتخاباتی در تراز انقلاب و مردم نهایت دقت و تلاش خود را انجام دهیم.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات موجب قوام، دوام و تقویت بنیه امنیت ملی ایران اسلامی است خاطر نشان کرد: 14 مرحله اجرایی از 17 مرحله برگزاری انتخابات را پشت سر گذاشتیم و اکنون مرحله فعال شدن ستادهای انتخاباتی و ابلاغ انتشار آگهی ستادهای انتخاباتی است.

شنبدی با اشاره به فضای آرام توأم با آرامش و امنیت در بوشهر اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی انتخابات در استان فعال هستند و فرمانداران و بخشداران نیز نهایت تلاش خود را در برگزاری باشکوه انتخابات مجلس انجام می‌دهند.

وی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با امنیت ملی ما مرتبط است و مورد توجه تمام نظام‌های سیاسی دنیاست.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان داشت: رسالت جمهوری اسلامی ایران در دنیا و لزوم مقابله با استکبار و شرایط خاص داخلی ایجاب می‌کند که حضور حداکثری مردم در انتخابات را شاهد باشیم.

شنبدی بیان کرد: دشمن در صدد ایجاد یأس و ناامیدی و جلوگیری از حضور مردم در انتخابات است اما ملت ولایتمدار ایران اسلامی این ترفند دشمن را نیز خنثی می‌کنند.

وی اضافه کرد: شور و نشاط انتخابات تیر خلاصی به دشمنان است و در روز 12 اسفند ماه شاهد حماسه‌ای ماندگار از مردم ایران خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر ادامه داد: هیئت بازرسی در کنار سایر هیئت‌های اجرایی انتخابات اشرافیت کاملی برای روند برگزاری انتخابات در استان دارد.

شنبدی گفت: در فضایی که دشمن توان خود را گذاشته تا بر انتخابات خلل وارد کرده و فضای انتخاباتی را ناامن کند همه مدیران موظفند در اجرای وظایف خود طوری عمل کنند که رضایت مردم حاصل شود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول