اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 42

رئوفی‌نژاد: 10 درصد از انتخابات الکترونیکی برگزاری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه 10 درصد از انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: این 10 درصد به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود.

رئوفی‌نژاد: 10 درصد از انتخابات الکترونیکی برگزاری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در بازدید از ستاد انتخاباتی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه دو شهرستان ابهر و خرم‌دره از استان زنجان برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی انتخاب شده‌اند، اظهار کرد: گسترش استفاده از شیوه الکترونیکی برگزاری انتخابات سلامت را به صورت 100 درصد انتخابات در آینده تضمین می‌کند.

وی جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهم‌ترین وظیفه برشمرد و تصریح کرد: برای محقق شدن این مهم باید از هر وسیله و ابزاری استفاده شود.

استاندار زنجان سلامت و امنیت انتخابات را دیگر وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و تاکید کرد: محقق شدن این سه اصل می‌تواند زمینه یک افتخار دیگر را برای نظام جمهوری اسلامی فراهم کند.

وی با اشاره به رواج یک رقابت سالم در بین استان‌ها برای فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد، مردم استان زنجان با توجه به سابقه مشارکتی خود در انتخابات باز هم رتبه برتر را در بین استان‌ها کسب کند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به شیطنت‌های موجود در بین دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی اضافه کرد: مشارکت حداکثری موجب تضمین امنیت نظام خواهد شد.

در ادامه این بازدید دبیر ستاد انتخابات استان زنجان از فراهم شدن زمینه برگزاری انتخابات در استان زنجان خبر داد و گفت: همه امکانات برای برگزاری انتخابات پر شور در سطح استان زنجان آماده شده است.

پورجعفری تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان زنجان این استان در بین استان‌های شمال‌غرب کشور به عنوان استان نمونه انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه همه شهرستان‌های استان ظرفیت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را دارد، ادامه داد: فقط دو شهرستان ابهر و خرم‌دره در سطح استان زنجان برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی انتخاب شده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به مانورهای برگزار شده برای طی دوره‌های آموزشی از طرف مجریان انتخاباتی اضافه کرد: بر اساس این مانورها زمان لازم برای رای‌گیری به صورت الکترونیکی 30 ثانیه تا یک دقیقه است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول