اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

هدف دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: هدف دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.

هدف دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی شامگاه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی جم اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم از مهم‌ترین رویدادهای کنونی کشور است و مشارکت مردم موجب افزایش اعتبار و اقتدار نظام می‌شود.

فرماندار جم با اشاره به رویکردهای دشمن برای تضعیف مشارکت مردم در انتخابات پیش رو افزود: دشمن در هر مقطعی با رویکردی جدید وارد صحنه انتخابات می‌شود و هدفش این است که حضور مردم در عرصه‌های مختلف کمرنگ باشد اما ملت بزرگ ایران نشان داده که در هر عرصه‌ای چگونه دشمن را مأیوس می‌کند.

عبداللهی در ادامه از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات خبر داد و خاطر نشان کرد: مردم ما همانند حضور حماسی و پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، در انتخابات 12 اسفند نیز حضور حداکثری خواهند داشت و برگ زرین دیگری به تاریخ انقلاب شکوهمند ما افزوده خواهد شد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم نیز ضمن تشکر از حضور اعضای شورا و با بیان دستور جلسه اظهار داشت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در ایران است و جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که در این مدت 33 ساله بیش از 30 انتخابات موفق در کشور برگزار کرده است.

علی موذنی افزود: پیش‌بینی می‌شود در این انتخابات مشارکت مردم بالا باشد زیرا این امر موجبات ناکامی دشمنان را فراهم می‌کند.

امام جمعه جم نیز بیان کرد: موضوع مهم پیش روی ما، موضوع انتخابات است و ملت ما در این حماسه بزرگ، فرهنگ حضور و پایداری و استقامت را معنا خواهند بخشید.

حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ما، در مدت 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور پرشور و فعالی را در همه عرصه‌ها داشته‌اند و در این انتخابات نیز با حضور پرصلابت خود یأس و ناامیدی را نصیب دشمنان خواهند کرد. 

در ادامه جلسه سایر اعضاء به نقطه نظرات خود پیرامون برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات مجلس نهم و حضور حماسی مردم در صحنه پرداختند.

در این جلسه مقرر شد پس از برگزاری انتخابات و مشخص شدن نماینده مجلس نهم، از طرف شورای فرهنگ عمومی شهرستان جلسه‌ای با حضور نماینده منتخب گرفته شود و انتظارات مردم و موارد مورد نیاز دیگر مطرح شود.

همچنین مقرر شد که از سوی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، نامه‌ای به ادارات مختلف شهرستان در ارتباط با نصب پلاکارد با موضوع اهمیت حضور در انتخابات ارسال شود.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول