اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 44

یوسفی: برگزاری انتخابات ابهر با 3200 عامل اجرایی

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر تعداد عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی شهرستان ابهر را 3 هزار و 200 نفر اعلام کرد.

یوسفی: برگزاری انتخابات ابهر با 3200 عامل اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفی در جمع مردم شهر ابهر که در مسجد جامع جمع شده بودند با اشاره به اینکه سفر هیئت دولت به شهرستان ابهر در حدود 235 مصوبه داشته است، گفت: 161 مصوبه این سفرها عملیاتی شده است، 74 مصوبه در حال اجرا و بقیه نیز در حال پیگیری است.

وی احداث بیمارستان 220 تختخوابی ابهر را از جمله مصوبات هیئت دولت به این شهرستان اعلام کرد و افزود: این بیمارستان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه دانشکده فنی مهندسی به عنوان تنها دانشگاه دولتی ابهر با استفاده از امکانات خیران این شهرستان در حال احداث است، گفت: این دانشکده که از آغاز سال تحصیلی جاری دانشجو گرفته است و در نخستین فرصت با حضور مسئولان ارشد به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی احداث دانشکده پرستاری، امضای قراردادهای میلیاردی برای احداث ورزشگاه را از دیگر مصوبات سفر‌های سه گانه مطرح هیئت دولت به شهرستان ابهر اعلام کرد.

یوسفی با اشاره به اینکه استاندار زنجان تاکنون 24 سفر به شهرستان ابهر انجام داده است، ادامه داد: 186 مصوبه و برگزاری 9 شورای اداری مشترک بین استان و شهرستان ابهر حاصل این سفرها بوده است.

وی از اجرایی شدن 100 مصوبه از سفرهای استاندار زنجان به شهرستان ابهر خبر داد و افزود: 54 مصوبه در حال انجام و 32 مصوبه نیز در حال پیگیری است.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان مصوباتی برای شهرستان  ابهر داشته است، گفت: این ستاد امکان بازگشت داوطلبانه 15 خانواده را در 10 روستا فراهم کرده است.

وی با اشاره به مشارکت خوب خیران در کارهای عمرانی و سرمایه‌ای شهرستان ابهر گفت: خیران در حدود 17 میلیارد تومان در کارهای عمرانی و آموزشی این شهرستان مشارکت کرده‌اند.

یوسفی افتتاح سد کینه ورس، افتتاح ساختمان فرمانداری، پل رو گذر اتوبان را از جمله پروژه‌های عمرانی افتتاح شده سال جاری در سطح شهرستان ابهر اعلام کرد و گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌های بودجه‌های میلیاردی هزینه شده است که حکایت از برنامه‌ریزی دولت برای آبادانی این شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه 71 درصد از روستاهای شهرستان ابهر گاز رسانی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه گاز رسانی به 15 روستا نیز در حال انجام است پس از پایان این پروژه‌ها بالای 80 درصد از روستاهای شهرستان ابهر گاز رسانی می‌شود که در سطح کشور بی‌نظیر است.

فرماندار ابهر ادامه داد: شهرستان ابهر در تولید مسکن مهر در سطح استان زنجان مقام نخست را دارد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول