اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دشمن در صدد به چالش کشیدن انتخابات است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: دشمن درصدد سوء استفاده از فرصت انتخابات برای به چالش کشیدن آن است و حضور حداکثری مردم، سلامت و امنیت انتخابات را تضمین می‌ کند.

دشمن در صدد به چالش کشیدن انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جمع مردم شهر ابهر که در مسجد جامع جمع شده بودند با اشاره به خباثت‌ها و شیطنت‌های موجود بر ضد نظام جمهوری اسلامی گفت: با وجود همه این دشمنی‌ها چشم جهانیان به ایران دوخته شده است.

وی از تلاش دشمن برای تخریب انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: صلاح و نفع دشمن در حضور حداقلی مردم در انتخابات است.

استاندار زنجان صلاح و نفع نظام جمهوری اسلامی را در حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و گفت: این حضور امنیت داخلی و خارجی کشور را تضمین می‌کند.

وی پاسخ کوبنده به تلاش‌های دشمن را موجب نقش بر آب شدن فتنه‌ها برشمرد و تصریح کرد: اگر زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود، فتنه‌ها تبدیل به فرصت برای بالندگی ایران در نظام بین‌الملل خواهد شد.

رئوفی‌نژاد فراهم کردن مشارکت حداکثری را اولویت نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و اضافه کرد: محقق شدن این موفقیت صلابت نظام جمهوری اسلامی را روزافزون خواهد کرد.

وی تاکید کرد: صلاح و اولویت و صیانت از اقتدار ایران اسلامی بر فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

استاندار زنجان با اشاره به بالا بودن مشارکت مردم استان زنجان از میانگین کشوری در انتخابات‌های گذشته ابراز امیدواری کرد، مردم استان در این انتخابات نیز به مانند گذشته به صورت حداکثری مشارکت کنند.

وی تعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان را بیش از 600 هزار نفر اعلام کرد و گفت: باید متوجه بود که شرایط انتخابات مجلس شورای اسلامی با ریاست جمهوری متفاوت است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به ثابت بودن شاخص‌ها برای منتخبان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این شاخص‌های همان آرمان‌های و اهداف امام خمینی (ره) و شهدا است که از آغاز انقلاب تاکنون ثابت مانده است.

وی بر لزوم تبلیغ شاخص‌های مورد نظر انقلاب اسلامی برای منتخبان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر این شاخص‌ها که همان دین‌مداری و ولایت‌مداری است در جامعه تبلیغ نشود دیگران شاخص‌های خود را به جامعه تحمیل خواهند کرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه افراد تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان افراد قابل احترام هستند، افزود: موضوع انتخاب افراد اصلح از بین این تایید صلاحیت‌ شده‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زوال به وجود آمده در قدرت بین‌المللی آمریکا و اسرائیل در جامعه جهانی ادامه داد: آنها فکر چنین روزی را نمی‌کردند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه دشمن هر چه در توان داشته، طی 33 سال گذشته برای از پای در آوردن نظام اسلامی انجام داده است، افزود: توانمندی‌های ایران اسلامی با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی با یادآوری به زمین نشانده شدن هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته آمریکا توسط کشورمان ادامه داد: اگر لازم باشد روزی این توانایی‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دشمن درصدد سوء استفاده از فرصت انتخابات برای به چالش کشیدن آن تاکید کرد: حضور حداکثری مردم، تضمین سلامت و امنیت انتخابات فرصت چالش آفرینی را از دشمن می‌گیرد.

وی مدیریت چالش را از ویژ‌گی‌های نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور مردم در صحنه، نقش مهمی در مدیریت چالش‌های به وجود آمده طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول