اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گیلان:

مردم برگزارکننده واقعی انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گیلان گفت: اقشار مختلف مردم بر صحت و سلامت برگزاری انتخابات نظارت دارند و برگزارکننده واقعی انتخابات هستند.

مردم برگزارکننده واقعی انتخابات هستند

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی معتقدند که با تخریب دیگری جایگاهشان ارتقا می‌یابد و به همین دلیل به روش‌های مختلف نسبت به انجام این کار مبادرت می‌ورزند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران به معنای واقعی برگزار می‌شود اظهار داشت: در انتخابات ایران مردم حضوری گسترده و واقعی دارند و از آرای مردم به طور جدی صیانت می‌شود و از این‌رو باید گفت که انتخابات در کشور به معنای واقعی و با سلامت کامل برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم در انتخاب نمایندگان خود دقت لازم را داشته باشند متذکر شد: مهم‌ترین مواردی که مردم باید به آن اهتمام داشته باشند دقت در انتخاب نماینده اصلح است که باید فردی مدیر، صادق، خدمتگزار و.. باشد و در هیچ شرایطی از مردم رویگردان نباشد و تمام هم و غم خود را در صدد ترقی، تعالی و رشد کشور در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... کشور و استان به‌کار گیرد و برای این امر مردم باید به کارنامه و پیشینه نمایندگان توجه داشته باشند.

وی با تصریح بر اینکه مردم ایران از شعور سیاسی بالایی برخوردارند اذعان داشت: شرکت و حضور گسترده مردم در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و ... نشان از مردم‌سالاری دینی در کشور دارد و موجب تقویت شعور سیاسی و درک بالای مردم ایران از مسایل و موضوعات روز جامعه است و به یقین این امر موجب می‌شود که مردم در زمان انتخابات با دقت و درایت بیشتری نماینده اصلح خود را انتخاب کنند.

اشجری درباره تلاش غرب برای زیرسئوال بردن سلامت انتخابات تصریح کرد: از ماه‌ها قبل رسانه‌های غربی با شدت هر چه تمام‌تر مشغول تخریب و زیر سئوال بردن سلامت و صحت انتخابات ایران هستند و این در حالی است که در پای هر صندوق اخذ رأی افراد متعددی از تمام اقشار جامعه به منظور نظارت بر سلامت و صحت برگزاری انتخابات حضور دارند ضمن اینکه هر یک از افراد کاندید نیز نمایندگانی در شعب اخذ رأی دارند و در واقع باید گفت که برگزارکنندگان واقعی انتخابات مردم هستند.

وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن متذکر شد: مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب یاوه‌گویان اسلام‌ستیز را دادند و در شرایط فعلی که به دلیل بیداری اسلامی در منطقه و همچنین پس از فتنه سال 88 تمام نگاه‌ها به ایران اسلامی که مهد عزت و آزادی است دوخته شده، باز هم با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های اخذ رأی و شرکت در انتخابات حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند و از آزمونی دیگر سربلند و با افتخار بیرون می‌آیند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول