اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 129

ابراهیمی: انتخابات باشکوه انقلاب و آرمان‎های آن را بیمه می‎کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان گلستان گفت: انتخابات باشکوه انقلاب اسلامی و آرمان‎های بلند آن را بیمه می‎کند.

ابراهیمی: انتخابات باشکوه انقلاب و آرمان‎های آن را بیمه می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، جواد ابراهیمی در همایش بصیرت، روشنگری و حضور حداکثری در انتخابات در شرکت گاز استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‎های خالصانه کارکنان شرکت گاز در راستای خدمات‎رسانی به مردم شریف استان اظهار داشت: زحمات شبانه‎روزی کارکنان شرکت گاز قابل تحسین بوده و برای مردم استان کاملاً مشهود است.

وی همچنین با بیان اینکه اسرائیل غاصب از دو زلزله وحشت‌زده شده است تصریح کرد: یکی زلزله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود و دیگری در عصر حاضر رقم خورد که زلزله بیداری اسلامی است که هر روز در حال گسترش بوده و نشأت گرفته از بیداری مردم انقلابی ایران در 33 سال پیش است.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان خطاب به جوانان غیور ایران افزود: جوانان جامعه درونشان از عشق به انقلاب و ولایت و رهبری موج می‎زند و همین جوانان عزیز بودند که در کسب افتخارات بزرگ ملت ایران به ویژه در زمینه دستیابی غرورآفرین به فناوری هسته‎ای نقش ارزشمندی داشتند و توانستند در مقابل تحریم‎ها و فشارهای بین‎المللی با درایت و توان بالا این افتخار بزرگ را رقم بزنند.

ابراهیمی اضافه کرد: خوشبختانه در سایه عنایات حق تعالی، درایت رهبر فرزانه انقلاب و تلاش‎های مردم ولایت‌مدار به ویژه جوانان برومند تاکنون این فشارها کارساز نبوده است و شاهد هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت اول منطقه روزبه‌روز در عرصه‎های مختلف علمی، نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... موفقیت‎های ارزنده‌ای را کسب می‎کند.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ایستادگی توانست استکبار جهانی و حامیانش را به سراسیمگی وادار کند و آن‌چنان آشفته هستند که در زلزله انقلاب و بیداری اسلامی گرفتار شدند.

ابراهیمی ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: انتخاب فرد دلخواه و مورد نظر حق مسلم هر شخصی است ولی آنچه که بر این اهمیت می‎افزاید حضور باشکوه در این امتحان بزرگ است چرا که چشمان زیادی نظاره‎گر این روز بزرگ هستند.

مدیرکل اطلاعات استان گلستان اذعان داشت: شایسته است با شور و شکوه هر چه بیشتر بتوانیم مردم را به حضور بسیار قوی در انتخابات مجلس تشویق کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد ان‌شاءالله انتخاباتی خیره‎کننده و اصلح داشته باشیم و ضمن اینکه انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن را بیمه می‎کنیم و صفحه‌ای از افتخارات دیگر کشور را رقم بزنیم.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول