اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان گیلان در فومن و شفت:

مردم هوشیارانه در انتخابات حضور می‌یابند

خبرگزاری فارس: کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان گیلان در فومن و شفت گفت: مردم با شور و شعف خاص و هوشیارانه در انتخابات حضور می‌یابند و طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته بیش از 80 درصد مردم فومن و شفت در انتخابات شرکت می‌کنند.

مردم هوشیارانه در انتخابات حضور می‌یابند

خلیل بهروزی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با بیان اینکه رویکرد جبهه متحد اصولگرایان تمرکز بر ورود نیروهای متعهد و مؤمن به مجلس است اظهار داشت: جبهه متحد اصولگرایان رویکرد خود را بر ورود نیروهای مؤمن و متعهد متمرکز کرده تا بتواند در راستای تقویت نظام و اصول ارزش‌های نظام و دفاع از رکن انقلاب و ولایت فقیه از جایگاه و سنگر مجلس دفاع کند و مدافع حقوق ملت در تمام عرصه‌ها و صحنه‌های داخلی و خارجی باشد.

وی با یادآوری بیانات امام راحل که مجلس در رأس تمام امور قرار دارد افزود: مجلس قوه قانون‌گذاری است و همه امور قانون به مجلس منتهی می‌شود و نمایندگان مردم در خانه ملت به منظور دفاع از حقوق آنها با وضع قوانین مناسب و صحیح در راستای رفاه و آسایش مردم قانون را به تصویب برسانند.

کاندیدای اصولگرای فومن و شفت تصریح کرد: اهمیت مجلس به اجرای قانون در سطح جامعه است که در صورت اجرای قانون صحیح در جامعه مردم از قانون لذت می‌برند.

وی وظایف نمایندگان مجلس را قانون‌گذاری و اجرای صحیح قانون برشمرد و گفت: نمایندگان با قوانینی که مصوب می‌کنند باید تا رده پایین‌تر درست نظارت داشته باشند تا قانون در سراسر کشور درست اجرا شود.

بهروزی‌فر بیان داشت: با اجرای درست و صحیح قانون است که رضایتمندی ملت حاصل می‌شود.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان گیلان از حوزه انتخابیه فومن و شفت، اختیارات قانونی نمایندگان را به واسطه حرمت مردم دانست و گفت: جایگاه ویژه‌ای که قانون برای نماینده قائل شده بر اساس حرمت مردم است که نمایندگان باید از این جایگاه برای برطرف کردن نیازها، مشکلات، کمبودها و کاستی‌ها و مایحتاج زندگی مانند معیشت اقتصادی، مسایل فرهنگی و اجتماعی و هر آنچه که برای ادامه زندگی لازم است از زبان خود مردم دفاع شود قوانینی را مصوب کنند که به صلاح جامعه، نظام و مردم است.

وی شاخص‌های اصلی کاندیداهای مجلس را امانتداری دانست و گفت: امام راحل شاخص‌های یک نماینده اصلح را برای ملت ایران تبیین کردند و امروز نیز مقام معظم رهبری آن شاخص‌ها را برای مردم یادآوری داشته و متذکر شده‌اند.

بهروزی‌فر ادامه داد: کسی که می‌خواهد به عنوان نماینده مردم وارد مجلس شود نباید شخصیتی قدرت‌طلب، ریاست‌طلب و دنیاطلب باشد و از جایگاه خود به دنبال ثروت‌اندوزی نرود و باید صداقت در عمل، رفتار، گفتار و حتی اخلاق داشته باشد.

وی با بیان اینکه وکالت مردم در خانه ملت امانت گرانبهایی است که بر عهده نمایندگان قرار می‌گیرد افزود: نمایندگان مجلس نباید دست خود را به مطامع دنیایی و سرمایه‌های ملی آلوده کنند و در امانتداری خود دقیق باشند و از خدا بترسند و خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینند و یقین داشته باشند که قیامتی در پیش است که باید جواب پس دهند.

کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان گیلان در فومن و شفت ابراز داشت: در حفظ امانت باید برای خدمت به مردم گام بردارند تا رضایت مردم حاصل شود.

وی با تصریح بر اینکه دشمن تلاش می‌کند تا مقبولیت مردم به نظام را خدشه‌دار نشان دهد افزود: دشمن به دنبال این است که مردم در روز انتخابات پرشور حاضر نشوند اما هر قدر مردم بیشتر در صحنه باشند دشمن مأیوس‌تر می‌شود.

بهروزی‌فر متذکر شد: با حضور حماسی مردم در روز انتخابات به طور یقین در هیچ شرایطی دشمن نمی‌تواند اهداف خود را عملی کند و برنامه‌های آن مختل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن تداعی عدم مقبولیت نظام در بین مردم را در برنامه خود دارد خاطر نشان کرد: ملت ایران همانگونه که در تمام عرصه‌ها ثابت کردند تا پای جان به دفاع از انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند، با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی مهر باطل به توطئه‌های دشمن می‌زنند.

کاندیدای منتخب جبهه متحد اصولگرایان گیلان یادآور شد: از روزی که فعالیت کاندیداها آغاز شده شور و شعفی خاص در بین مردم دیده می‌شود و هوشیارانه در همایش‌ها و ستادهای انتخاباتی حضور می‌یابند و برنامه‌های کاندیدها را رصد می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت مردم در انتخابات اذعان داشت: با آمارسنجی که از بین مردم فومن و شفت صورت گرفته است، پیش‌بینی می‌شود بیش از 80 درصد مردم این شهرستان‌ها در پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول