اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

مجلس نهم باید همطراز دهه چهارم انقلاب اسلامی باشد‌

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مجلس نهم باید همطراز با انقلاب و دهه چهارم انقلاب اسلامی باشد.

مجلس نهم باید همطراز دهه چهارم انقلاب اسلامی باشد‌

علی اصغر آخوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در بحث برگزاری انتخابات مجلس نهم، امر حضور و مشارکت حداکثری مردم است، بسیار مهم و شایان توجه است، اظهار کرد: این حضور پرشور و حداکثری باعث یأس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی ایران میشود.

وی با بیان اینکه شرایط بین‌المللی امروز کشور ایرانی اسلامی به گونه‌ای است که به شایستگی می‌تواند الگوی بسیاری از کشورها قرار گیرد، عنوان کرد: مشارکت ضعیف در انتخابات مجلس نهم بحث مورد نظر دشمنان نظام است که حتی مبنا شورای امنیت بر این اساس می‌تواند مشروعیت نظام را زیر سئوال ببرد.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان متذکر شد: مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس نهم علاوه بر مأیوی کردن دشمنان در دستیابی به اهداف شومشان، از طرفی نیز برای کشورهای منطقه امیدآفرین بوده و ایران را به عنوان یک الگوی کشور انقلابی دینی موفق تبیین می‌کند.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه ما در دهه چهارم انقلاب اسلامی یعنی دهه عدالت و پیشرفت هستیم که بر این اساس مجلسی می‌خواهم که همطراز با انقلاب و دهه چهارم انقلاب اسلامی یعنی مجلسی کارآمد و هوشمند باشد و بتواند در تعالی و رشد کشور مؤثر واقع شود.

آخوندی با بیان اینکه در امر انتخاب کاندیداهای مجلس نهم، مردم باید دنبال اصلح باشند، گفت: شورای نگهبان افراد صالح را معرفی کرده یعنی نامزدهای انتخاب شده حداقل شرایط صلاحیت را دارند اما این مردم هستند که باید از میان این صالحین، فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شرایط لازم یک کاندیدای اصلح اشاره کرد و با بیان اینکه کاندیدای اصلح در ابتدا باید فردی متخصص بوده و در یکی از رشته‌های مورد نیاز جامعه نیز تحصیل کرده باشد، افزود: کاندیدای اصلح باید تعهد و تقوای لازم دینی و سیاسی را نیز داشته ولایتمدار باشد تا بتواند هماهنگ با سیاست‌های ولایت فقیه خدمت کند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه کاندیداهی اصلح باید شجاع در برابر استکبار جهانی شجاع و متدبر باشند، تصریح کرد: این افراد بایدهمچنین حساسیت لازم را در مسائل داخلی به ویژه مسائل اقتصادی کشور و از طرف دیگر بصیرت و صبر انقلابی لازم را نیز داشته باشند که بتوانند همگامی با ولایت را در همه عرصه‌ها به نحو احسن به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه برخی از کاندیداها هستند که در دوره‌های گذشته امتحان خود را پس داده اند، عنوان کرد: مردم باید سخنان کنونی این نامزدها را با گذشته آنها تطبیق بدهند که شاید در گذشته مواضع ضد ملی داشته‌اند و اینها مواردی است که به وضوح باید مشخص شود.

آخوندی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه مردم باید با نیت رضای خدا پای صندوقهای رأی حاضر شوند، گفت: اگر انسان هر اقدامی را با نیت رضای خدا به انجام برساند بهترین گزینه و نتیجه را شاهد خواهد بود و اگر چه بحث انتخابات نیز یک وظیفه ملی است اما اگر انتخابات آن با رضایت خدا توأم باشد، قطعاً در طول دوره مجلس تأثیرگذار بوده این نیتهای پاک،  موج معنویت را بر مجلس نهم بار میکند.

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه یکی دیگر از مسائلی که بیشتر باید مردم مورد توجه قرار گیرد، شکست خورده‌های انتخابات است، عنوان کرد: چیزی نزدیک به 3 هزار نفر در رقابت هستند در حالی که مجلس تنها به 300 نفر نیاز دارد که با این وصف بقیه شکست خورده‌های انتخابات تلقی میشوند.

مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: گروهی از شکست خوردگان انتخابات ممکن است انسانهای معتقد و مؤمنی باشند که از این منظر که این بار مسئولیتی عظیم بر دوش آنها نیامده، شکر خدا به جا بیاورند، تعدادی نیز پایبند به قانون هستند و اگر رأی نیاورند نیز واکنشی نشان نمی‌دهند اما تعدادی از این قشر نیز ممکن است اگر رأی نیاورند غیر قانونی بخواهند کارهایی انجام دهند که مردم باید جلوی آنها را بگیرند.

وی در پایان تصریح کرد: مردم باید هشیار باشند که در این وضعیت یعنی شکست خوردگان انتخاباتی که غیر قانونی دست به اعمالی میزنند آگاه باشند تا آب در آسیاب دشمن ریخته نشود و توصیه ما این است که همه کاندیداها پایبند به قانون باشند و اگر اعتراضی دارند از طریق مراکز قانونی این اعتراضات را پیگیری کنند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول