اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید استان قم:

گسترش امواج نورانی انقلاب اسلامی در سراسر جهان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید استان قم گفت: امواج نورانی انقلاب اسلامی در سراسر جهان گسترش یافته است.

گسترش امواج نورانی انقلاب اسلامی در سراسر جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام محمد علیزاده در نشست سیاسی و روشنگری در دامغان گفت: حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث شادی و سرافرازی ملت ایران و ملت‏های اسلامی دنیا شد.

وی در آغاز سخنان خود تحلیل کوتاهی بر اوضاع جهانی و منطقه داشت و گفت: امروز در عرصه سیاسی دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی اتفاقاتی در شرف وقوع است.

مسئول بسیج اساتید استان قم ادامه داد: امروز شاهدیم که ملت‏های مسلمان علیه زورگویان، سلطه‏گران و قدرت‏های وابسته و خائنی که به مردم خیانت می‏کردند، قیام کرده‏اند و این قیام‏ها به لطف خدا به نتیجه رسیده و ظالمان یکی پس از دیگری ساقط شدند.

علیزاده تصریح کرد: نبرد بین حق و باطل از گذشته‏های دور و از زمان هابیل و قابیل به وجود آمده است و تا امامت امام زمان(عج) ادامه می‌یابد.

مسئول بسیج اساتید استان قم با بیان اینکه نباید در برابر استکبار جهانی تسلیم شویم، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال شیعه‏سازی دنیای اسلام نیست، ولی اگر هر زمان آنها به این نتیجه رسیدند و خواستند اعتقادات خود را تغییر دهند، در اسلام به روی آنها باز است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی نهایی با صبر و استقامت، ایثار و شهادت به دست می‏آید، بنابراین وظیفه داریم که در مقابل جبهه استکباری مقاومت کرده تا به پیروزی نهایی دست یابیم.

مسئول بسیج اساتید استان قم افزود: بیداری اسلامی ملت‏های مستضعف دنیا محصول انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: این انقلاب هدیه امام خمینی(ره) به ماست و وظیفه ما دفاع و پاسداری از این انقلاب است و حفظ دین و مکتب به فرموده امام خمینی(ره) از اوجب واجبات است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول