اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده وزارت علوم در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه هنر اصفهان:

حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده وزارت علوم در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه هنر اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب سمبل اقتدار نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی هستند و ایشان از هیچ مسئله‌ای هراس ندارد.

حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی در همایش بزرگ انتخاب نماینده اصلح در شهر خوراسگان با بیان اینکه این دوره از انتخابات مجلس زمان امتحان ماست و باید کاری کنیم که شرمنده خون شهدا نشویم، تصریح کرد: در این دوره اتفاقاتی را شاهد هستیم که عجیب و باور نکردنی است و یک نفر در برابر هجمه تمامی طاغوت ایستاده است.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب یک تنه در برابر تمامی هجمه‌ دشمنان ایستاده است و تمام جهان نگاه می‌کند که چه اتفاقی می‌افتد و در واقع ایشان سمبل اقتدار نظام اسلامی، در برابر استکبار ایستاده و از هیچ مسئله‌ای هراس ندارد.

نماینده وزارت علوم در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه هنر اصفهان ادامه داد: این مهم به خاطر پشتوانه مردم است و بنابراین وظیفه مردم است تا از دستاورد انقلاب اسلامی حمایت و تمامی آحاد جامعه هم‌چون همیشه در انتخابات شرکت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌های حمایتی از یک نماینده در زمان تبلیغات انتخابات مجلس گفت: در برگزاری چنین جلسه‌هایی باید از ولایت حمایت شود، نه جلسه حمایت از یک شخص خاص باشد.

مقتدایی تصریح کرد: این رویکرد برای حفظ وحدت یک اصل است، بنابراین تمامی کاندیداهای ثبت‌نام شده برای شرکت در انتخابات محترم هستند و باید دست تک تک این افراد را بوسید که در صحنه حاضر شده‌اند، اما باید در این عرصه حساس مردم افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی با گلایه از وضعیت موجود تأکید کرد: ما از وضعیت موجود گلایه داریم و از اینکه کسانی به فکر اشرافی‌گری هستند و یک جریان اشرافی را به راه انداخته‌اند، ناراحت هستیم.

این عضو شورای فرهنگ عمومی استان بیان داشت: هنر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب این بود که آنها خداوند و اسلام را پشتوانه راه خود قرار می‌دادند، که این موضوع در نهایت توانست طاغوت را به زیر کشد، بنابراین ما نیز باید پشت سر ولایت با این اشرافی‌گری‌ها مقابله کنیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول