اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

انقلاب اسلامی امروز در قله اقتدار قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد، رویش‌های خالص‌ و ناب‌ طی سال‌های اخیر از برکات انقلابمی‌باشد به نحوی که این انقلاب به قله‌های اقتدار رسیده است.

انقلاب اسلامی امروز در قله اقتدار قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمدرضا نقدی دوشنبه شب در مجمع عالی بسیج سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: از روزی که امام خمینی(ره) پرچم قیام را برافراشت، جمع کثیری به تأسی از وی بپا خواستند که برخی شهید شدند، برخی دیگر جانباز و ایثارگر و برخی نیز از مسیر خارج شدند.

وی ادامه داد: اگر ریزش‌هایی داشته‌ایم، رویش‌های خالص‌تر و ناب‌تر نیز داشته‌ایم که این از برکات انقلاب می‌باشد به نحوی که این انقلاب به قله‌های اقتدار رسیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چند روز پیش دیدیم که آقایی ذلیل در درگاه ملعون سعودی در کنار دیگر صهیونیست‌ها حاضر شد و در نشستی که بر ضد آرمان‌های نظام بود، شرکت کرد.

نقدی گفت: برخی‌ها نوشتند که وزیر دولت آقای خاتمی به عربستان رفت که باید گفت فراموش نکنید که خود خاتمی نیز قبل از انتخابات 88 برای کسب تکلیف به دست‌بوسی شاه سعودی رفت.

وی ادامه داد: همان آقا زمانی که وزیر ارشاد نیز بود شب‌ها با دلار و تراول به خانه‌های کارگردانان می‌رفت و از آنها تشویق به فیلم‌سازی علیه نظام می‌کرد.

نقدی یادآور شد: این آدمها از همان اول در رکاب شاه سعودی بودند، اما با ریاکاری، چهره‌های خود را پنهان کرده بودند.

وی افزود: خاتمی رئیس دفتر خود را در انتخابات اخیر برای گرفتن پول برای تبلیغات به درگاه شاه بحرین فرستاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فتنه 88 مکر الهی و حیله خدا برای رسواسازی ریاکاران و ریختن زباله‌ها به بیرون برای خالص‌سازی انقلاب بود، افزود: پس از آن انقلاب شکوفاتر و پویاتر شده به نحوی که دشمنان هر روز احساس خطر بیشتری می‌کنند.

به گفته نقدی در آخرین سند راهبردی منتشر شده توسط‌ آمریکا تصریح شده است که آمریکا دو دشمن دارد یکی چین و دیگری ایران.

وی اضافه کرد: این احساس خطری که آمریکا از ایران دارد نتیجه ایمان و تأکید بر باورها و خط رهبر و شهیدان است.

نقدی افزود: اخیراً نیز آمریکا با صهیونیست‌ها همانند لات‌های خیابانی در رسانه‌ها جنگ زرگری راه انداخته‌اند و طی یک بازی مسخره و بچه‌گانه هر روز به اصطلاح خودشان طرح حمله به ایران را رد و یا تأیید می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا به هر جا حمله کرده، حاکمان آن کشورها پس از خروج آمریکا از کشورشان طرفدار ایران شده‌اند، گفت: شکست‌های اخیر آمریکا در منطقه این کشور را به کشوری ورشکسته در امور سیاسی نیز تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: امروز ملت ایران نه تنها در خاورمیانه بلکه در اروپا و آمریکا نیز الگو شده به نحوی که در آن کشورها ملت‌ها، ملت ایران را به رخ حکومت‌هایشان می‌کشند.

نقدی افزود: نوع انتخاب رئیس جمهور و نمایندگان مجلس در ایران و اینکه افرادی ناشناخته در مجلس قرار می‌گیرند و یا رئیس جمهور می‌شوند خود نشانه بزرگی از آزادی در ایران است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها جریان‌های قدرت برخلاف خواسته‌های مردم تصمیم می‌گیرند، افزود: هر چند با اهداف آرمانی فاصله‌هایی داریم اما بنا به فرموده رهبری باید به سمت جامعه اسلامی پس از تحقق انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی و دولت اسلامی پیش برویم.

نقدی بیان کرد: تحقق جامعه اسلامی به معنی این است که در تمام بخش‌های جامعه از جمله بازار، حجاب و عفاف، دانشگاه‌ها، مدارس، خیابان‌ها و سایر بخش‌ها امور و تعالیم اسلامی حاکم باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: یکی از اهداف مهم برگزاری مجامع عالی بسیج در استان‌ها و شهرستان‌ها تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی پیرامون پیاده‌سازی الگوهای اسلامی در جامعه است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی هم از ایمان و تخصص برخوردار است، گفت: ایمان به تنهایی نمی‌تواند ما را به قله‌های مدنظر برساند بلکه باید با انسجام و هماهنگی تمام در کنار ایمان حرکت کرد.

نقدی یادآور شد: برای تحقق جامعه اسلامی و الگوسازی حکومت اسلامی برای جایگزینی حکومت‌های از هم پاشیده شرق و غرب باید حرکت و انسجام لازم را از همین الان آغاز کرد.

وی با بیان اینکه باید به برگزاری مجمع‌های عالی بسیج در استان‌ها توجه ویژه داشت، گفت: مرکز راهکارهایی را که مجمع‌های استانی تجویز می‌کنند مورد حمایت قرار می‌‌دهد.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول