اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رباط‌کریم:

حضور مردم در انتخابات باید آگاهانه باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان رباط‌کریم تأکید کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی باید آگاهانه بوده و انتظار این است که افراد با شناخت کافی به نامزدها رأی دهند.

حضور مردم در انتخابات باید آگاهانه باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌علی محمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط‌کریم اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری و احترام به رأی اکثریت به معنی واقعی در ایران محقق شد.

وی تصریح کرد: طی سه دهه اخیر مردم ما با حضور در انتخابات مسئولان عالی‌رتبه نظام از رئیس‌ جمهور گرفته تا اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را به صورت مستقیم و با رأی خود انتخاب کردند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان رباط‌کریم افزود: در کشوری که همه مسئولان با رأی مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می‌شوند، انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مردم نباید تنها به صرف حضور در پای صندوق‌های رأی بسنده کنند.

محمدی‌نژاد با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثر واجدین شرایط حق رأی، بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: امروز کشورهای غربی منتظر برگزاری انتخاباتی با حضور حداقل مردم بوده و می‌خواهند ملت ما را مأیوس و ناامید از اسلام و انقلاب نشان دهند.

وی تأکید کرد:‌ بنابراین همه مردم وظیفه دارند که در انتخابات شرکت و حماسه‌ای دیگر برای دفاع از انقلاب خلق کنند، اگر چه شرکت در انتخابات یک تکلیف ملی و دینی است،‌ اما صرف حضور کافی نیست، هر رأیی که به صندوق ریخته می‌شود، برای فرد رأی دهنده مسئولیت ایجاد کرده و مردم باید متوجه باشند که انتخاب آنها موضوع کم اهمیتی نیست.

خطیب جمعه شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: بنابراین نیاز است که واجدین شرایط حق رأی پیش از حضور در پای صندوق‌ها تحقیق کافی را انجام داده و با کاندیدای خود را انتخاب کنند.

محمدی‌نژاد در پایان تأکید کرد: به طور قطع با حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات است که می‌توانیم در مقابل تهدیدها و تحریم‌های گسترده دشمنان خارجی و توطئه‌ و دسیسه بدخواهان داخلی ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول