اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

اساسی‌ترین دستاورد انقلاب روح آزاداندیشی جوامع است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: اساسی‌ترین دستاورد انقلاب روح آزاداندیشی و آزادگی جوامع بشری است.

اساسی‌ترین دستاورد انقلاب روح آزاداندیشی جوامع است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت پیش از ظهر امروز در مراسم گلباران تمثال مبارک بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: این روز تنها متعلق به مردم ایران نیست بلکه این روز برای همه بشریت و جوامع اسلامی است.

وی با بیان اینکه ۱۲ بهمن آغاز یک تحرک عظیم انقلاب اسلامی بوده که با حضور گسترده مردم تحقق یافت، گفت: باید این روز بزرگ را در شهر‌ها و روستا‌ها، متناسب با شکوه، عظمت و شأن حرکت انقلاب اسلامی، گرامی بداریم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی یکی از اهداف و برنامه‌های بزرگ شکل‌گیری انقلاب را تشکیل حکومت اسلامی دانست و افزود: امروز این حکومت با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حال تداوم است.

وی دیدار جوانان ۷۳ کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را نشان دهنده اثرات انقلاب و دستاوردهای آن در سطح دنیا عنوان کرد و اظهار داشت: اساسی‌ترین دستاورد انقلاب روح آزاداندیشی و آزادگی جوامع بشری است.

شفقت تصریح کرد: ایران ولایت را به عنوان محور اساسی عمل به احکام دینی پذیرفته و در سایه ولایت است که موفق بوده و تا زمانی که پیرو ولایت باشیم به این مملکت آسیبی نمی‌رسد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل اسلامی و مردمی بودن امروزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین، مقتدر‌ترین و کارآمد‌ترین انقلاب‌ها در سراسر جهان الگوی حرکت‌های بزرگ شده است.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: دهه فجر تجلی وحدت، دینداری و ولایتمداری ملت ایران است و ایران را روز به روز مستحکم‌تر می‌کند و وفاداران به انقلاب اسلامی زیاد‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه دهه فجر تجلی ظهور اقتدار ملی است، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف و خدمات مسئولان اثرات مثبتی در پیشرفت کشور داشته است.

شفقت تأکید کرد: دهه فجر اوج شکوفایی، اقتدار، عظمت، اتحاد و همدلی و وفاداری ملت ایران است و باید با نشاط‌ترین ایام ما باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به تحولات باید برنامه‌های ایام دهه فجر امسال با شکوه خاصی دنبال شود و مسئولان و نهادهای اجرایی حضور پرشور در برنامه‌ها داشته باشند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تأکید کرد: مردم وفادار و ولایتی ایران اسلامی امسال نیز با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب همه یاوه‌گویی‌های دشمنان داخلی و خارجی را می‌دهند.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول