اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر:

شرکت در انتخابات ارزش الگویی ایران را ارتقا می‌بخشد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر گفت: حضور حداکثری در انتخابات ارزش الگویی ایران را در دنیا ارتقا می‌بخشد.

شرکت در انتخابات ارزش الگویی ایران را ارتقا می‌بخشد

بهمن امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر به جایگاه ایران در دنیا به عنوان الگو اشاره کرد و اظهار داشت: در زمان حساس برگزاری انتخابات چشم تمام کشورها به ملت ایران دوخته شده که باید توجه داشت حضور چشمگیر ملت ایران در روز 12 اسفند ارزش و جایگاه کشورمان را به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی بصیرت و آگاهی در انتخاب افراد اصلح را بسیار حساس و مهم برشمرد و گفت: در این میان دانشجویان به عنوان افرادی مرجع هستند که می‌توانند تحلیل و بررسی را در انتخاب اصلح در خانواده و جامعه داشته باشند و با تحلیل درست می‌توانند غبارهای سیاسی آینده را ببینند.

رئیس دانشگاه ملایر با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در رأس امور جامعه است و تصمیمات آن آینده کشور را برای رسیدن به قله‌های پیشرفت تعیین می‌کند ادامه داد: در کشورهای دیگر مجلسی به انسجام مجلس ایران نداریم چرا که نمایندگان آن منتخب مردم و از بین افراد صالح انتخاب می‌شوند.

وی ابراز داشت: انتخابات نهم در برهه‌ای حساس قرار دارد و کسانی که در این دوره نامزد شده‌اند باید در مسیر ولایت و رهبری و زیر لوای اسلام و انقلاب حرکت کنند و هدفشان برای چهار سال آینده کشور رضای خدا و رفع مشکلات مردم باشد.

امانی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دوری از کانون‌های قدرت و ثروت باید در رأس امور این کاندیداها باشد و خوشبختانه امروز ملت ایران با بصیرت و روشنگری بهترین‌ها را به مجلس خواهند فرستاد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه باید حضور مردم در انتخابات حداکثری باشد، اضافه کرد: دانشجویان ملایر آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات اعلام می دارند و همگام با دیگر اقشار جامعه باشکوه خاصی در این حماسه بزرگ حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول