اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

دولت‌آبادی: انتخابات بیت‌الغزل کار ماست

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان و مشاور فرماندار در کمیته خانواده فردوس گفت:‌ بیت‌الغزل کار همه ما انتخابات مجلس نهم است.

دولت‌آبادی: انتخابات بیت‌الغزل کار ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، ثریا پری دولت‌آبادی عصر امروز در راستای سلسله نشست‌های انتخاباتی سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان جنوبی به بیان دیدگاه‌ها خود پرداخت.

دولت‌‌ٱبادی اظهار داشت: انتخابات فرزند انقلاب، مظهر دموکراسی واقعی در کشور و مردم سالاری دینی در دنیاست.

وی افزود: انتخابات ایران اسلامی در شرایط کنونی از اهمیت بالایی در سطح جهان برخوردار است و نگاه کشورهای جهان به حضور مردم ایران در انتخابات معطوف شده است.

دولت‌آبادی تصریح کرد: از دیدگاه امام خمینی (ره) مردم ایران اسلامی باید علاوه بر حضور فعالانه در انتخابات در رابطه با انتخاب نامزد شایسته و اصلح مشورت کنند تا بتوانند افرادی متعهد و باتقوا به مجلس بفرستند.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس یادآور شد: حرکت مقتدرانه ایران اسلامی در قطع صدور نفت به کشورهای اروپایی موافق تحریم ایران، دنیای غرب را گیج و منگ کرده و در واقع فرانسه و انگلیس تحریم نفتی شدند.

وی گفت: تحریم‌ها و فشارهای دشمن برای مایوس کردن مردم ایران راه به جایی نمی‌برد و با وجود تمام مشکلاتی که ایجاد می‌کنند ولی باز هم مردم ایران در صحنه‌های مختلف حضور می‌یابند و در انتخابات نهمین دوره مجلس نیز حمایت خود را از نظام نشان می‌دهند.

دولت‌آبادی افزود: انتخاب اصلح برای مسلمانان یعنی انتخاب فردی که تعهد به اسلام و حیثیت آن داشته باشد و همه چیز را بفهمد و چون در مجلس اسلام تنها کافی نیست باید علاوه بر این سیاست را بفهمد و از مصالح و مفاسد کشور نیز آگاه باشد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی بعنوان وظیفه شرعی، عقلی و سیاسی است و انقلاب را در برابر دشمنان بیمه می‌کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول