اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

براتی: مشارکت ملت در انتخابات مهم‌ترین رکن توسعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: مشارکت ملت‌ها در انتخابات و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور نخستین و مهم‌ترین گام در توسعه به شمار می‌رود.

براتی: مشارکت ملت در انتخابات مهم‌ترین رکن توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی عصر امروز در همایش رأی اولی‌های شهرستان درمیان شرکت در انتخابات را تکلیفی شرعی دانست و اظهار داشت: شهروندان درمیانی با مشارکت گسترده در انتخابات 12 اسفند سال جاری پاسخ دندان‌شکنی به تحریم‌ها و تهدیدات استکبار و بدخواهان نظام می‌دهند.

وی با بیان اینکه استکبار و ایادی آن با اصل انتخابات و مردم سالاری دینی دشمن هستند وگرنه عملا امکان هیچگونه تقلبی در انتخابات وجود ندارد، اظهار داشت: در شهرستان درمیان بیش از 600 نفر از شهروندان و بدنه مردم به عنوان عوامل اجرایی شعب و هیئت‌های اجرایی با فرمانداری همکاری می‌کنند.

فرماندار درمیان تعداد نامزدهای شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس نهم از شهرستان‌های بیرجند و درمیان را هفت نفر اعلام کرد و بیان داشت: در شهرستان درمیان 38 شعبه اخذ رأی وظیفه جمع‌آوری و صیانت از آرای شهروندان را بر عهده دارند که از این تعداد 28 شعبه سیار و 10 شعبه ثابت است.

براتی از برگزاری 11 نشست آموزشی اعضای اجرایی شعب،‌ هیئت‌های اجرایی و برگزاری نشست‌های هیئت‌های اجرایی از اواخر بهمن‌ماه تا کنون خبر داد و تصریح کرد: دشمنان ما مى‌خواهند به هیچ وجه انتخابات برگزار نشود. 

وی با بیان اینکه دشمن تا به امروز از هیچ تلاش و کوششی برای کمرنگ کردن حضور مردم و کاهش انگیزه مردم در انتخابات دریغ نکرده است، اضافه کرد: دشمنان با انتخاب آدم‌های اصلح و متعبد مخالف هستند چراکه به خوبی می‌دانند حضور گسترده‌ مردم و انتخاب افراد اصلح و شایسته در مجلس به ضرر آنهاست.

فرماندار درمیان‌ هدف از تهدیدات و تحریم‌ها را‌ تحت تأثیر قرار دادن مردم با توسل به غوغا‌ها و تهمت‌زنی‌ها دانست تا نتوانند نمایندگان حقیقى خودشان را به مجلس بفرستند.

براتی ضمن تأکید بر مشارکت با بصیرت در انتخابات 12 اسفند یادآور شد: امروز چشم امید ملت‌ها و بیداری اسلامی کشورهای مسلمان به این انتخابات دوخته شده است.

وی از ایران اسلامی به عنوان دموکراسی‌ترین کشور جهان یاد کرد و افزود: هدف استکبار از این دست و پا زدن‌ها مبارزه با قیام‌های مردمی به ‌ویژه بیداری اسلامی است چراکه دشمن دوست دارد که انتخابات کشور ما به نحوی برگزار شود که ملت‌ها را مأیوس کند.

فرماندار درمیان با بیان اینکه گوش ملت ایران به ویژه شهروندان درمیانی به یاوه‌‌گویی‌های استکبار بدهکار نیست، عنوان کرد: مردم درمیان، از مدت‌ها پیش منتظر هستند که در روز جمعه، به پاى صندوق‌هاى رأى بروند و انقلابی‌ترین، دلسوزترین و مومن‌ترین افراد را برای ‌مرجع قانون‌گذاری کشور انتخاب کنند.

براتی با بیان اینکه فرمانداری درمیان تمامی بسترهای لازم برای حضور بی‌دغدغه مردم در انتخابات را فراهم آورده است، افزود: هر برگ رأیی که به صندوق‌ها انداخته شود خنجری بر قلب و تیری به چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول