اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اصفهان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور/تب انتخابات در اصفهان بالا گرفت

خبرگزاری فارس: در حالی که بسیاری از رسانه‌های بیگانه به دنبال ایجاد ناهنجاری در انتخابات مجلس نهم هستند اما هر روز که به انتخابات نزدیکتر می‌شویم شور و اشتیاق مردم برای حضوری پررنگ در انتخابات مجلس بیشتر نمایان می‌شود.

اصفهان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور/تب انتخابات در اصفهان بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصفهان همواره و در تمام عرصه‌های سیاسی کشور نقشی مهم، کلیدی و حساس را بر عهده داشته چنانچه حتی در دوران جنگ تحمیلی نیز این خطه از کشور شهدای زیادی را برای حراست از این مرز و بوم تقدیم کشور کرده است.

این نقش و حضور پررنگ مردم اصفهان در تمامی عرصه‌ها به وضوح قابل مشاهده است چنانچه تمامی اقشار این مهم را یک وظیفه شرعی و مهم برای خود تلقی می‌کنند، این وظیفه شرعی در نهایت سبب شده تا اکنون که نزدیک به دو هفته به برگزاری انتخابات باقی مانده مردم همیشه در صحنه اصفهان نیز به صورتی خودجوش در خصوص انتخابات به گفتگو با یکدیگر بپردازند.

این گفتگوها در حدی است که این امر یکی از نکات اصلی جلسات خانگی، مغازه‌ها و تاکسی‌ها شده و در هر کجا که قدم می‌گذاری صحبت از کاندیداهای اصلح به میان آید و مردم نیز با هوشیاری تمام با خط کشی و سنجش سخنان مقام معظم رهبری ملاک‌های انتخاب خود را سخنان ایشان قرار دهند.

در خصوص برگزاری انتخاباتی پرشور در اصفهان امام جمعه اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن آن را یک رفراندوم به نفع ایران و علیه دشمن دانست وبیان داشت: هرچه از انقلاب می‌گذرد و دشمنی دشمنان افزایش می‌یابد،مردم ایران بصیرت‌ افزون‌تری پیدا می‌کنند.

آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد با اشاره به پیش‌بینی رهبر انقلاب برای حضور گسترده در انتخابات مجلس ادامه داد: مردم باید ضمن حضور گسترده، افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی بابیان اینکه باید لحظه به لحظه به سوی تمدن اسلامی قدم برداریم، اضافه کرد: اگر بخواهیم برای جامعه اسلامی الگو باشیم،اعمال ما باید اسلامی باشد.

یک دانشجوی اصفهانی در این خصوص اظهار داشت: حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی رسالتی است که بر عهده همه مردم است و باید مردم با تمام توان در این عرصه حاضر شوند.

بهاره عباسی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه و رسالت شرعی است که این مهم بر دوش همگان نهاده شده تا با همدلی و یاری مردم با یکدیگر در نهایت بتوانیم بهترین گزینه را برای ورود به انتخابات انتخاب کنیم.

یک کشاورز نیز در خصوص انتخابات به خبرنگار فارس گفت: مردم در چنین موقع و برهه‌هایی باید یک دل و هم صدا برای آبادانی ایران اسلامی بهترین گزینه و کسی را انتخاب کنند که از میان مردم باشد و برای ارتقاء کشور و رفع نیازهای مردم گام بردارند.

همچنین یکی از کسبه‌های خیابان احمد آباد نیز در خصوص انتخابات مجلس نهم یادآور شد: حضور در انتخابات امری ضروری است تا در نهایت بتوانیم شخصی را انتخاب نماییم تا بهترین گزینه باشد و علاوه بر آن شخصی باشد که ملاک‌ها و مولفه‌هایی را که مقام معظم رهبری برای ما ملاک قرار داده داشته باشند  و شخصی باشد که از کانون قدرت و ثروت نباشد.

به گزارش فارس، در هر صورت نباید فراموش کرد که تمامی کاندیداهای موجود در استان اصفهان که تعداد آن‌ها از 213 نفر افزونتر است افرادی صالح هستند که از لحاظ شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها به تائید رسیده اما مردم باید با دقت، ظرافت و نهایت عمل از این بین تنها 20 نفر را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول