اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین تاکید کرد

ایجاد شور انتخاباتی برای تحقق حضور حداکثری

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: باید با معرفی قابلیت‌ها و توانایی نامزدها در چارچوب قانون و اخلاق اسلامی با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برای حضور حداکثری قدم برداریم.

ایجاد شور انتخاباتی برای تحقق حضور حداکثری

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد عصر امروز در جلسه توجیهی مسئولان ستادهای انتخاباتی مستقر در شهرستان قیروکارزین که با حضور نماینده شورای نگهبان در این شهرستان همراه بود، اظهار داشت: با توجه به تبلیغات وسیع دشمن برای کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم و القای تقلب و پخش شایعات در فضای انتخابات، هرگونه عملکردی که موجب تفرقه و نقض قانون شود غیر قابل بخشش است.

وی با اشاره به کنترل دقیق روند انتخابات در تمام نقاط قیروکارزین اضافه کرد: قانون‌گذار قوانین و مقررات را مشخص کرده و جزواتی نیز که شامل تمام قوانین و مقررات انتخاباتی و تبلیغاتی است در اختیار مسئولان ستادها قرار گرفته است و همچنین تمام فعالیت‌ها در سطح شهرستان رصد می‌شود.

صمدنژاد با اشاره به معرفی قابلیت‌ها و توانایی‌های هر نامزد در چارچوب قانون و اخلاق اسلامی توسط هواداران آنها بیان کرد: دشمن برای بهره‌برداری از تخلفات و کوچک‌ترین قانون شکنی‌ها در انتخابات برای بوق‌های تبلیغاتی خود تلاش می‌کند که این موضوع هوشیاری تمام ما در انجام مسئولیت‌ها و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برای تحقق حضوری حداکثری را طلب می‌کند.

این مقام مسئول با تاکید بر بی‌طرفی مسئولان برگزاری انتخابات بیان کرد: بازار شایعه‌ها در این روزها داغ است و مسئولان انتخاباتی با تمام تلاش و بی‌طرفی کامل در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات تلاش می‌کنند و هرکس در جامعه ایرانی دارای یک حق رای است.

فرماندار قیروکارزین با اشاره به حضور حداکثری مردم قیروکارزین در انتخابات گذشته خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای و احساس مسئولیت در قبال انتخاب خود دشمن را ناکام بگذاریم و هر موضوعی را از مجرای قانونی آن دنبال کنیم.

وی در پایان افزود: تلفن 4224210 تا ساعت 20:30 آماده پاسخگویی به سؤالات و گزارشات انتخاباتی است و نامزدها و هواداران آنان با رعایت دقیق قانون ضمن به وجود آوردن شرایط بهتری برای خود، توجه داشته باشند که هرگونه تخلف انتخاباتی آنان به طور مستند ثبت شده و در تایید صلاحیت آنان در ادوار آینده انتخابات تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول