اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت:

فضای انتخاباتی در سردشت پرشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: فضای انتخاباتی در شهرستان سردشت از نخستین ساعات ابتدایی تبلیغات پرشور است.

فضای انتخاباتی در سردشت پرشور است

ذبیح‌الله کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت:شهرستان سردشت آماده برگزاری انتخابات سالم و قانونمند است.

وی افزود: حضور مردم این شهرستان در تمامی صحنه‌ها پرشکوه و گسترده بوده و و مردم متدین و انقلابی شهرستان سردشت در تمامی صحنه‌ها حضور داشتند و همانند راهپیمایی 22 بهمن در روز دوازدهم اسفند ماه نیز با مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه حال و هوای انتخابات در شهرستان سردشت از همان اوایل آغاز کار تبلیغاتی کاندیداها اوج گرفته است، تصریح کرد: تبلیغات کاندیداها از همان نخستین ساعات پنج‌شنبه آغاز شده است.

فرماندار سردشت گفت: کاندیداها با برگزاری نشست‌ها و جلسات پرسش و پاسخ با مردم شور انتخاباتی را افزایش می‌دهند و باید دید در چند روز آینده وضعیت به چه شیوه‌ای رقم می‌خورد.

کاظمی در ادامه با بیان اینکه کاندیداها برنامه‌های خود را در ابعاد مختلف سیاسی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و در حوزه مربوط به امور بانوان و زنان ارائه می‌دهند، گفت: به برکت نظام و انقلاب شعور سیاسی و اجتماعی مردم بالا رفته و مردم به فضاسازی‌های کاذب و موج سواری آن چنانی اهمیت نمی‌دهند بلکه به برنامه‌ها،عملکرد و سوابق نامزدها اهمیت بیشتری می‌دهند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم بسترساز امنیت در جامعه است، افزود: مردم با گذشت 33 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی بارها و بارها حضور پر رنگ خود را در صحنه ثابت کرده‌اند.

فرماندار سردشت در پایان خاطرنشان کرد: بر خلاف تصور و تحلیل‌های جبهه استکبار، به لطف خدا حضور مردم در انتخابات آینده مجلس به عنوان یکی از مظاهر دخالت مردم در سرنوشت کشور، حضوری پرشور و دشمن شکن خواهد بود و همه مسئولان و نامزدها نیز وظیفه دارند که با پای‌بندی کامل به قانون، زمینه یک انتخابات سالم و رقابتی را بوجود آورند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول