اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهریز:

نسبت به مشارکت حداکثری مردم مهریز در انتخابات یقین دارم

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهریز گفت: نسبت به مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم ولایتمدار مهریز در انتخابات 12 اسفند یقین دارم.

نسبت به مشارکت حداکثری مردم مهریز در انتخابات یقین دارم

حجت‌الاسلام علی برهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز با بیان اینکه مردم برای حضور و مشارکت حداکثری نیاز به آموزش و آگاهی دارند، اظهار داشت: آموزش مسائل سیاسی به مردم از بالاترین عبادات است.

وی افزود: مردم اگر با سیاست آشنا نشوند، به اشتباه می‌افتند، همچون زمان بنی‌صدر که با وجود رهبری امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی، مردم از روی ناآگاهی و بی‌اطلاعی به بنی‌صدر رای دادند و این بزرگترین اشتباه مردم در نظام بود که دیگر تکرار نخواهد شد.

برهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول سال‌های گذشته همواره با توطئه‌های مختلف دشمنان مواجه بوده است، بیان کرد: حضور پرشور و آگاهانه مردم همواره این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

وی با تاکید بر حضور آگاهانه، پرشور و حداکثری مردم در انتخابات نهم دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم شریف و متدین ایران اسلامی بار دیگر ولایت‌مداری و حماسه حضور و دفاع خود را از ارزش‌های این نظام همچون راهپیمایی 22 بهمن به نمایش خواهند گذاشت.

برهان با ابراز یقین از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: روز 12 اسفند اگر یک نفر هم از خانه خود برای رای دادن بیرون نیاید، آب در آسیاب دشمن می‌ریزد و دشمنان اسلام منتظر ایجاد خللی کوچک در نظام ما هستند تا روحیه گرفته و به فکر توطئه‌ای جدید بیفتند و بگویند که جمهوری اسلامی رونقی ندارد و ولی امر مسلمین پایگاه و جایگاهی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید نقش خود را در انتخابات نسبت به نظام ایفا کنند، اظهار داشت: مردم می‌توانند با حضوری آگاهانه زیرساخت‌های مجلس آینده را عوض کنند و به یاری خدا مجلسی بسازند که در تاریخ انقلاب نمونه باشد.

برهان با بیان اینکه مردم برای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روزشماری می‌کنند، افزود: مردم باید دلسوزترین، آگاه‌ترین و انقلابی ترین‌ها را وارد مجلس کنند تا دین خدا را زنده و کفر و استکبار را واژگون کنند.مردم به کسانی رای ندهند که تنها به منافع خود می‌اندیشند.

برهان با انتقاد از وعده و وعیدهای برخی داوطلبان نمایندگی مجلس در توصیه‌ای به آنها بیان کرد: اگر برای مسئولان جا بیفتد که برای خدا اقدام کنند نه برای منافع شخصی، هم مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و هم فردی اصلح وارد مجلس خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باید رسیدن به منافع شخصی برای حمایت از کاندیداها در ملت ما ریشه‌کن شود و این فرهنگ ماندگار شود که بهترین‌ها وارد مجلس شوند و ملاک، فردی اصلح و لایق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول