اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

فضای انتخاباتی ایران زیر ذره‌بین دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: در حال حاضر فضای انتخاباتی ایران زیر ذره‌بین دشمن است.

فضای انتخاباتی ایران زیر ذره‌بین دشمن است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجدالدین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: انتخابات باید در فضایی آرام و با امنیت کامل و بدون التهاب برگزار شود.

وی افزود: دستگاه‌های رسانه‌ای و اطلاعاتی استکبار فضای انتخاباتی ایران را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند تا اگر خدای نکرده صدایی از جایی بلند شود و قطره خونی از بینی کسی بریزد آن را در بوق کنند و بگویند که در ایران امنیت نیست.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: باید بسیار مراقب باشیم تا با برخی بی‌اخلاقی‌ها در فضای انتخابات نقطه ضعفی به دست دشمنان ندهیم.

حسینی یادآور شد: اخلاق و امنیت انتخاباتی در شهرستان فردوس از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که فردوس با وجود همه مشکلاتی که دارد به شهر دارالمومنین معروف است.

وی حجاب و عفت زنان فردوس و دینداری مردمان آن را از شاخصه‌های مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: مردم فردوس به ولایت‌مداری معروف هستند و از این رو با حضور حداکثری در انتخابات ولایت‌مداری و حمایت از ولی فقیه خود را ثابت می‌کنند.

امام جمعه فردوس افزود: باید انتخابات در فردوس به گونه‌ای برگزار شود که بالاترین درصد آرا مربوط به این شهرستان باشد.

حسینی با اشاره به اهمیت فضای امنیتی در انتخابات تصریح کرد: مردم بصیر و آگاه فردوس با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی امن‌ترین و آرام‌ترین فضای انتخاباتی را به وجود می‌آورند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول